Tijd voor een update.
De ingescande foto in zwart-wit van wat de achterkant zou kunnen zijn, heb ik uitvergroot en met mijn tekenprogramma omgezet in een "pentekening". Dit geeft dan het volgende resultaat dat ik twee keer op transparant decalpapier heb afgedrukt ( de hoogte is ongeveer 8 cm):

Op de foto zie je 6 schuifpoorten. Ik heb dan 6 plastiekplaatjes op de juiste maat gesneden. De plaatjes hebben een geribbelde structuur, zodat ik ook het schuineplankeffect, dat op de foto te zien is, kan nabootsen. Op die plaatje komen de decals dan een eerste keer, om de kleurvlakken af te lijnen die ik met acrylverf geschilderd heb, in vier kleuren: wit, gebroken plaaster, baksteen en donkergroen. Dit geeft dan het volgende :
Dan komt de tweede decal bovenop de kleurvlakken zodat de tekening weer zichtbaar wordt , maar deze keer met het reliëf van de tekening. Hierboven komt dan zoals op de foto een band van golfplaat , nu effen grijs geschilderd, maar daar komt nog wat leven bij.
Dit is dan het resultaat :
.
Natuurlijk moet het bouwkundig ook in orde zijn, en daarom is er achter de golfplatenwand een constructie met H-profielen op het dak van de hangar aangebracht :
Nu nog wat schilderwerk, de volgende stap wordt het uitwerken van de twee nevengebouwen.
Erik
De ingescande foto in zwart-wit van wat de achterkant zou kunnen zijn, heb ik uitvergroot en met mijn tekenprogramma omgezet in een "pentekening". Dit geeft dan het volgende resultaat dat ik twee keer op transparant decalpapier heb afgedrukt ( de hoogte is ongeveer 8 cm):


Op de foto zie je 6 schuifpoorten. Ik heb dan 6 plastiekplaatjes op de juiste maat gesneden. De plaatjes hebben een geribbelde structuur, zodat ik ook het schuineplankeffect, dat op de foto te zien is, kan nabootsen. Op die plaatje komen de decals dan een eerste keer, om de kleurvlakken af te lijnen die ik met acrylverf geschilderd heb, in vier kleuren: wit, gebroken plaaster, baksteen en donkergroen. Dit geeft dan het volgende :

Dan komt de tweede decal bovenop de kleurvlakken zodat de tekening weer zichtbaar wordt , maar deze keer met het reliëf van de tekening. Hierboven komt dan zoals op de foto een band van golfplaat , nu effen grijs geschilderd, maar daar komt nog wat leven bij.
Dit is dan het resultaat :

Natuurlijk moet het bouwkundig ook in orde zijn, en daarom is er achter de golfplatenwand een constructie met H-profielen op het dak van de hangar aangebracht :

Nu nog wat schilderwerk, de volgende stap wordt het uitwerken van de twee nevengebouwen.
Erik