Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw McDonnell Douglas DC-10 (1/320) [DONE]

proficiat met het beeindigen ;) mooi resultaat
 
Proficiat met dit toch wel schitterend einde,goed gedaan hoor ;)
 
prachtig vliegmachien knap werk , ge zijt goed bezig om een knappe modelbouwer te worden , ik zou zeggen volhouden
Marc
 
Die decals lijken met zorg geplaatst!
Geef de inlaat, meer bepaald de fan (dus dat ding met die schoepen), van de motoren eens een donkere wash op de diepliggende stukken. Dat zal meer diepte geven aan de fan zelf. Nu is het enkel een zilver of alu geschilderde plaat.
Is niet veel werk maar geeft zo veel verschil.
 
Prachtig afgewerkt model.
Applaus Applaus

Misschien wel Erwin zijn tip volgen, zal dat ietsje méér geven aan je model ;)
 
Heel mooi vliegtuig geworden
 
Ik ben werkelijk onder de indruk, als ik op de leeftijd die jij nu hebt vroeger zo'n prachtig model had afgeleverd hadden mijn ouders het mij misschien niet verboden om verder te gaan modelbouwen ondanks dat ik de fles terpentine tot twee maal toe had laten open staan.

Het kost me steeds meer moeite om bij jouw modellen op zoek te gaan naar kleine verbeterpunten. In dit geval is hetgeen me opvalt de niet vastzittende uiteinden van de romp, helemaal achteraan onder de achterste motor. Dit kun je voorkomen door de rompdelen stevig samen te drukken nadat je ze hebt ingesmeerd met Humbrol liquid poly of Tamiya extra thin, of andere speciale plasticlijm. Die lijm smelt beide stukken plastic als het ware aan elkaar. Bijkomstig voordeel: kleine kiertjes worden daarmee 'weg' gedrukt en hoeven dus niet te worden opgevuld. Let op, het werkt alleen op plastic, dus als je het al geschilderd hebt lukt deze methode niet.

Chapeau, je begint je te meten met de volwassen modelbouwers op dit forum!
 
Iedereen bedankt voor de reacties.
Erwin en Roy vd M.,bedankt voor de tips.
 
Knap gedaan...
Binnenkort kan de andere Camaro nog iets van u gaan leren... ;)

Ik ga ondertussen m'n koffers zoeken en een reisje boeken bij KLM... :D

Groetjes,
Kurt
 
prachtig eindresultaat ben benieuwd naar de volgende modellen:)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan