Hoofdsponsor

1/72 M36 Jackson door Sam, 9 jaar [wip]

Tomas

Well-known member
Registered
Lid geworden
25 mrt 2009
Berichten
885
Mijn eerste echte bouwdoos die gebouwd wordt met hulp van papa.

Er zitten twee kitjes in de doos, geen decals en een beperkt bouwplan. Ideaal voor beginners dus :)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Aan de slag met spulletjes die ik van papa mag gebruiken

attachment.jpg

Plakken, schuren en schilderen

attachment.jpg

attachment.jpg

En samen met papa aan tafel

attachment.jpg
 
Er is nog een toekomst voor onze hobby, de opvolging is verzekerd!
Veel succes met deze bouw Sam!
 
Prachtig, samen bouwen, sam succes met de bouw van je mooie project, dat gaat wel lukken.
 
Awesome building together and growing the young ones to take over one day when the shakes come along and the eyes are gone.
 
Hey,

Indd, toekomst verzekerd alzo.
Goe bezig Sam, mooie vorderingen die je maakt en zo'n kit is indd de beste start, niet teveel stukken en leren schuren, opvullen, enz..
Je papa zal je de 'geheimen' wel doorgeven. ;)
 
Zaalig die foto...vader en zoon...!! Hoop da binnen een paar jaar ook te kunnen posten!
Goe bezig Sam...!!

Grtz yves,
 
ahh, vader en zoon vanop ledendag.

fijn dat er interesse is in modelbouw bij een jonge generatie
 
Zo vader, zo zoon.... de zoon in het voetspoor van de vader, wat kan een vader nog meer wensen?
En meteen hebben we hier een nieuwe benjamin!:D
 
Sam.........fantastiko.....:8:8:8...gij zijt goe bezig zele...en met de hulp van papa..kan het niet misgaan...goed opletten wat papa zegt en doet...;)...ik blijf dat hier volgen zele...top maatje...:D:D:D
 
Mooie bouw al jongen.
Je kunt er al wat van.
Ik blijf volgen.
 
Dit gaat een pracht stuk worden. Met de hulp van de papa die de nodige aanwijzingen en tips kan geven kan het bijna niet mislopen.
Goed bezig Sam. Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Dat wordt een mooi model, je bent goed op dreef !!! Dat komt zeker goed met behulp van je pa. Doe zo verder.
 
Zalig om samen met de zoon/dochter te kunnen bouwen,we zetten er heel graag een stoeltje bij om dit geweldig topic te volgen.
 
Super, een ervaren modelbouwer recht tegenover je en meteen al goed materiaal beschikbaar.
 
met zulke mannen is de toekomst verzekerd in de modelbouw .
wel jammer dat ze zo dun gezaaid zijn .
mooi werk aan het leveren sam .
gr dirk d
 
Aan het (tijdelijke) resultaat te zien, zal papa binnenkort hulp kunnen vragen aan jou, Sam :laugh:
Goed bezig manneke ;)

En inderdaad, Armourfast is ideaal voor de beginneling (mijn twee zonen hebben er ook al gemaakt), maar deze kits lenen zich ook om verder te detaileren... ;)
 
Ja bedankt iedereen :D

ik heb de tank nog een keer geschilderd en de rupsbanden zwart gemaakt

attachment.jpg
 
Ziet er goed uit Tomas en Sam.
Gaat een knappe pantser worden...

Mark
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan