Hoofdsponsor

1/35 M1240A1 van RFM...

Mooie aanvullingen Danny en blijf je werk fantastisch vinden om naar te kijken.
 
Goedemiddag bouwers hier is dan de beloofde update 😉..
De voorzijde en bestuurderskant is volafgewerkt,de verwering mag niet te hard zijn maar moet wel zichtbaar zijn vandaar dat ik heb gekozen om te verweren enkel met Buff,dust en lichte zandkleur.
Deze worden vooral gedaan wet on wet en gebruik ik wat meer thinner,ook met deze methode is het heel belangrijk om met verschillende laagjes te werken en mooi uit te blenden...Bekijk bijlage 422130Bekijk bijlage 422131Bekijk bijlage 422132Bekijk bijlage 422133Bekijk bijlage 422134
Je blijft ons maar verbazen met je realisaties. Fantastisch. Willy.
 
Goede middag besten bouwers,hier graag de stand van zaken met deze M1240A1, er is weer goed verdergaan en weer enkele stapjes dichter naar de eindstreep...
Maandag starten we met de motorkap dan richting ondergrond en als laatste het figuurtje...😉20211031_103003.jpg20211031_103023.jpg20211031_103207.jpg
 
Goedemiddag bouwers hier is dan de beloofde update 😉..
De voorzijde en bestuurderskant is volafgewerkt,de verwering mag niet te hard zijn maar moet wel zichtbaar zijn vandaar dat ik heb gekozen om te verweren enkel met Buff,dust en lichte zandkleur.
Deze worden vooral gedaan wet on wet en gebruik ik wat meer thinner,ook met deze methode is het heel belangrijk om met verschillende laagjes te werken en mooi uit te blenden...Bekijk bijlage 422130Bekijk bijlage 422131Bekijk bijlage 422132Bekijk bijlage 422133Bekijk bijlage 422134
Super goed afgewerkt. Willy.
 
De basis zit goed, nu nog wat detailleren..... :D

Nee hoor, ziet er prachtig uit!

Ben je tevreden van die zwarte ca lijm?
 
Jep ben heel tevreden van deze lijm achteraf kan je alles netjes weg werken met Debonder ..👍
 
Danny , wat is dat man ? Geweldig ben er helemaal weg knap , knap, knap
Marc
 
Mooi werk en volg de collega's in hun commentaar.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan