Hoofdsponsor

1/72 Lockheed F-16 MLu.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Debart

Well-known member
Registered
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
5.803
Ook meer dan 25 jaar na de eerste vlucht behoort de F-16 nog altijd tot de succesvolle jachtvliegtuigen ter wereld. Hij wordt in meer dan 19 landen gebruikt en er zijn in totaal meer dan 4000 kisten besteld. Halverwege de jaren negentig ging voor de europese F-16 een moderniseringsprogramma ( MLu ) van start, waardoor de geschiktheid van de vliegtuigen voor de strijd wordt vergroot ( voorzien voor2020 ). Dit houdt in: een nieuw instrumentenpaneel, een nieuwe modulaire missiecomputer, de nieuwe APG-66 radar, eveneens een hele serie extra systemen die overeen komen met die van de F-16 C-standard. De Belgische en de Nederlandse luchtmacht behoren tot de eersten die opdracht hebben gegeven voor deze aanpassing.

Deze Lockheed F-16 MLu wordt gebouwd in de schaal van 1-72, ze wordt 20,7 cm lang en is 14,3 cm breed. Het merk is Revell

attachment.php


attachment.php


onderdelen;

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
He Bart,

Welke versie ga je maken?
 
Hoi Lex,

Ik denk dat ik de F-16 MLU Royal netherlands air force ga maken.
 
Ken niet veel van vliegtuigen, maar het ziet er een mooie uitvoering uit ;)
 
hmm mooie kit , blijft een tijdloos model ,
 
Dit is momenteel de beste F-16 MLU kit op deze schaal.
Veel plezier en veel succes.
 
Bedankt mannen voor de reacties, ik doe mijn best.;)
 
Als je dan de J-063 pakt dan heb je de enige Nederlandse MiG killer te pakken!
 
Bart,

Ja die bedoel ik! Het slachtoffer is ook op de google link te zien (tenminste wat er van over is)!
 
Hoi,

Deze mag ook weer gesloten worden, mis de glazen kap, beter volgende keer uit me ogen kijken op de vlooienmarkt, sorry voor het ongemak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan