Hoofdsponsor

1/72 Light tank M-24 Chaffee [wip]

Hey mannen,weet iemand waar ik die mr.muscle(ovenreiniger) kan kopen want heb mijn vrouwtje vandaag op pad gestuurd en zj heeft het niet gevonden?!

Grtz yves,
 
Yves, is er een "Spar" of een "Albert Heijn" winkel in je buurt ? Deze verkopen het spul.
Kom je naar de ledendag en kan je er niet aangeraken, wil ik wel zo'n bus (of twee) voor je meebrengen.
Of het naar een andere beurs of wedstrijd meebrengen is normaal ook geen probleem als we duidelijk afspreken.

Mark
 
Hoi de mannen,na een veeel te lang oponthoud,het WK,zomer met het gezin,...de draad weer opgepakt en verder gedaan met mijn twee tankies.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Das het tot hiertoe,heb er eenn glans vernis opgezet voor de verwering en de washes..!
In afwachting mijn twee GMC afwerken voor mijn project..
Hier een stand van zaken:

attachment.jpg

Moet nog een Long Tom en een Willy jeep bijkomen..en grondvolk ;-)


Grtz yves,
 
Hoi Yves ik las daarjuist over die overreiniger er is een Albert Hein aan de Abdijstraat op het kiel recht over Den Tir ( mijn oude school ) anders remolie werkt ook perfect om verf af te doen
Marc
 
@coachke :das heel vriendelijk voor de info maar heb dat op de vorige ledendag kunnen regelen met den Inetrceptor...toch bedankt!
@indi: das waar ;-) ,maar van belange nog nie op zijn einde ;-))....!

Grtz yves,
 
Knappe verzameling ! Goed bezig Yves !
 
Begint al een indrukwekkende collectie te worden Yves.
Kijk al uit naar het vervolg.

Mark
 
@Gunit;Interceptor: Bedankt mannen..! Dat geeft een mens de spirit om door te gaan...!!!

Grtz yves,
 
Knap werk en het begint al een klein leger te worden, haha.
 
Mooie collectie, je hebt inderdaad niet stil gezeten ,mooi werk Yves :)
 
@Swa@PeiperJ@Danny: Mercikes mannen...:-) En tis nog nie gedaan he 8)..!

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan