Hoofdsponsor

1/35 Let's roll out, boys [wip]

Word een hele dio , volges mij ga je meer dan 1 tank nodig hebben om deze te vullen.
Of bedriegen de macro foto's mij en is alles wat kleiner dan ik denk?

vgr
Marc

Goei bezig Bart ! Imposant bouwwerk wordt dit...

Ik hoef gene stoel hoor... ik sta er met m'n neus bovenop :P

veel plezier :)

Ja, niemand die een compliment heeft voor die tank driver, het gaat maar net! :)

Chapeau voor die middeleeuwers ! Dat die mannen al wisten hoe breed ze hun poort moesten maken om die Sherman te laten passeren...

Thanks mannen.

De driver is een ervaren rot, verbeek.;)

Rik, ik denk dat hun beslastingskar even breed was.:)

Grtz Bart.

Knap de intrede van de Sherman, zo zie je ze regelmatig op oude foto's prijken !

Het is al een tijdje geleden dat ik hier nog iets gepost heb, niet dat ik heb stilgelegen maar het moet ook de moeite zijn om iets te posten hé.

De burcht heeft nu zijn ware gestalte gekregen, ook zijn er al heel wat olieverven over heen gegaan.
Van Indian red tot Italian red. :P
Ben ook begonnen aan de voorbereidingen voor het grond werk.;)

attachment.jpg ziezo tot de volgende ...

Grtz Bart.

prima basiskleur Bart, maar ik word heel nieuwsgierig nu
wat er verder allemaal op het dio gaat verschijnen...

feel plusier ;)

T'is al een tijdje gelden dat ik nog iets heb laten zien, maar het was experimenteren met kleuren dat me een beetje tegen hield om verder te doen.:unsure:

Nu, ondertussen is ook de basis al een beetje veranderd. De rots heeft al een beetje structuur, en ook de brug en de binnenplaats is er.

De torens en de poort zijn bijna klaar, wat heb ik zoal van verf gebruikt. Eerst een wash van Burnt Sienna gevolgd door een pinwash in de voegen van Raw Umber. Dan alles goed laten drogen om vervolgens te drybrushen met de volgende kleuren: Dark sea grey, Light grey, Sky grey, Stone grey.
Hier door werd alles een beetje te grijs dus een tweede drybrush sessie met: Tan Yellow, sand Yellow, Dark sand en Pale sand.^^
Als laatste werden hier en daar stenen in een ander kleurtje gestoken door middel van een drybrush met: Flat brown, German camo ochre, German camo beige, German camo medium brown.

Volgen stap is de vegetatie aanbrengen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo tot de volgend keer.:)

Grtz Bart.

Ik vind de kleuren zeer goed geslaagd Bart...ik vind het zeer mooi en zou zeggen,doe zo verder.
Op die rots of berg komt het ook zeer goed over.
Ik blijf volgen hoor!

Prachtig reeds, en het is nog maar het begin...

Wat ga je doen met de binnenkant van de torens? Komt daar ook nog een vloer bovenaan?

ziet er schitterend uit !
maar nog een klein vraagske , zijn de stenen niet te " effen" ik wil zeggen er zitten geen enkele scheur of brokkeling in uw kasteel , of komt dat nog ?;)
maar voor de rest ... geen commentaar , subliem gebouwd !:)

grt Nicolas

Zeer geslaagde kleuren Bart. Door toevoeging van de rotsen en het binnenplein, trek je het geheel mooi samen.
't Is telkens weer genieten van deze kunstwerkjes van jouw hand.
Kijken weer uit naar het vervolg van de werken.

Mark

Terug
Bovenaan