Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je kunt ons ook gewoon lekker negeren en hem bouwen uit de doos Kassei Ik heb ook met het depressie bijltje gehakt en het werkt lekkerder als je nieuwe projecten niet te langdradig worden. Mocht je trouwens wel zin hebben in patriottisch geschut: Revell heeft een zeer recente doos van een Leopard 1 in Belgische uitvoering. Nummertje 03240. Dat scheelt weer wat gedoe met decals en opbergkoffers.
Mannen nu ben ik toch in mijn tijd blijven steken hoor sorry voor deze onnozele opmerking maar ik volg niks van het militaire gedoe ( ik vind het welprachtig om naar te kijken hoor ) maar ik dacht nog echt dat de Leopard nog altijd onze toptanks waren echt hoor nu zie ik hier een museumstuk staan gaf me even een raar gevoel
Maar ja ik ben ook ouder geworden en volg het niet
@Coachke: De Turken gebruiken momenteel de Leopard 2A4 in Syrië.
Een modernere versie dan de Belgische Leopard 1 dus.
En deze vallen toch ook ten prooi aan simpele schouder-gedragen raketwerpers. (zie foto)
De tank als frontlinie wapen loopt een beetje op zijn einde.
De kost en de training van de crew weegt niet op tegen die van een voetsoldaat met een raket in zijn rugzak.
Pasvorm valt me lelijk tegen van tamiya,met name de loop is een ramp,de 2 helften passen langs geen kanten !!!. Na een uur schuren en opvullen begint het er op te lijken maar is nog werk aan . fotos volgen als de toren af is.......................................
eventueel kan je deze voorzichtig in een boormachine spannen en op een traag toerental laten ronddraaien en zo schuren tussen je hand en een schuurstick?
bedankt mannen om te helpen nadenken.ondertussen is de loop in orde gekomen en de rest van de werken gestart.ik ben geen snelle bouwer maar ik wilde enkel de slechte pasvorm aantonen,nu dat hoort er natuurlijk bij en anders zou het allemaal wat simpel zijn he. grtz.
ik ga de track omdraaien en dan met het uiteinde van een kleine turnevies die ik in een kaarsvlam heetstook de scheur dichtlassen,op deze manier zet ik ook de tracksuiteinden aan elkaar, lost nooit..............................................
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.