Hallo,
Jullie doen, me nadenken.
Das het minste wat ik kan zeggen;
Das geweldig natuurlijk. Ik zit niet in een club en heb zo een klankbord echt nodig.
Een tweede pinwash ga ik idd zeker nog doen.
De romp heb ik een beetje bijgewerkt. De toren veel zwaarder. Eerst veel te zwaar naar mijn zin. He heeft me veel tijd en werk gekost het wat terug te brengen, (hoewel ik maar heeel weinig verf gebruikte.)
Het heeft me ook een schilderborstel gekost. Die is helemaal versleten van het inwerken van de olieverf.
Anderzijds is het wel een techniek waar veel inzit en die het zeker waard is om verder te exploreen , zoals dat heet.
Een pak interressanter dan de obligate rainbowwash.
Goed, ik gebruikte geel, twee soorten bruin, twee soorten groen, toch weer wit, de halve kleurendoos eigenlijk.
Ik heb een begin gemaakt met de chips, ik ga die invullen met een primerrood, roest , metaal, donker roest of metaal, enz
Eigenlijk ben ik heel relaxed met deze bouw. Goedkope kit, nog maar mijn tweede Rus. Met mijn vorige dio wou ik echt het onderste uit de kan halen, allé voor mijn kunnen dan. Bij deze voel ik me echt relaxed. Gewoon beetje leuk bouwen. We zien wel, komt wel goed. zoiets
Ik denk dat voor ik nog een paar dingen erover gooi ik beter de olieverf nu es echt laat drogen.
Ik kan wel chippen intussen natuurlijk.
@famo, is inderdaad echt een karakter bak, en hij ziet er zo cartoonesk uit, echt iets speelgoedachtig of uit een stripalbum. Grappige verhoudingen heeft ie op die schaal.
@silenoz, goede opmerking!
Bon,
ik ben benieuwd wat julie denken.