Ron en Guy dank voor het bericht.
De inbouw van het blok, heb ik de twee pennetjes verder niet meer gebruikt. door de druk van het chassis, werd tijdens het drogen het blok weg geperst. Fit heb ik nu ondervangen door, onder de passing op het chassis een stuk spreu te plaatsen, waar de motor op komt te liggen. Zodat ik niet de chassis balken iets uit elkaar hoef te buigen. Dit is een rustige stand en de motor gleed gewoon op zijn plaats. Horizontaal gebracht met de cardanas. Is eigenlijk de bevestiging hetzelfde alleen nu 3 mm lager, ipv in het carter nu onder het carter. De bevestiging is onzichtbaar op de foto's, ook met draaien en kantelen verdwijnt hij onzichtbaar. Deze is op de foto iets vervormd, maar de vooras en de verdikking op de uitlaatgas verzamel pijp, liggen boven elkaar. En daar in het carter zit de plaatsing.
Wonderwel ging nu de uitlaat er ook in 1 geheel in, ik had al gepland deze door midden te zagen. Was nu niet nodig. De bevestiging is in de Turbo, of hoe je het noemt. Meer bevestigingspunten heeft die niet. Om die verder geheel los te laten, vond ik ook te ver gaan, dus waar hij zelf op de juiste plaats tegen een diesel tank aan kwam, een klein beetje lijm er tussen gedaan.
De motorkap bestaat uit 10 delen, daar war een Revel kit deze compleet levert. De afgeplakte ramen zijn de cabine, waar de breder uit lopende delen van de motorkap hun passing moesten verkrijgen. Lijkt de breder uit een lopende vorm te kloppen. (Een mal had wel handig geweest)
(In het midden van de grille komt nog een stukje PE)
Nu het laatste ik gebruik Ammo verf, een van de zaken is, ik moet de banden spuiten. Eerst in de primer, en gespoten met Ammo-Mig Rubber Tires, kleur 039.
Wat is hier de ellende, de wielen die op de aanhanger komen zijn de2 met de velgen erin. Na 1,5 jaar drogen,rolden die langs een sigaret. Direct alle tabak aan de banden. Dus gereinigd, en opnieuw gespoten met alle anderen en 48 uur drogen en alles in de matte vernis. dat heeft 4 dagen gedroogd. De banden kleven nu nog steeds, de matte vernis is wel droog maar heeft de glans niet weg genomen. En zowel de banden en de plastic velgen kleven nog steeds. (Deze moeten ijn een andere kleur en zijn inmiddels gereinigd)
Misschien straks handig om pigmenten te plaatsen, maar nu kleven ze aan alle losse onderdelen, maar ook schuurstof blijft eraan kleven. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van is. (Dezelfde kleur uit een ander flesje heeft dezelfde nare eigenschappen) De primer eronder is afwisselend van verschillende merken.
Zie de foto's welk een klevende liefde..
Zoals je ziet met een aantal honden en katten in huis, wordt het lastig om de banden "steriel" te houden