R
RIK (van petra)
Guest
een ander merk zal geen probleem zijn zolang je voltage en amp ok zijn (maar wel in parallel zetten dus de + met de + en de min met de min) anders heb je 24 volt.
groetjes Rik
groetjes Rik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik werk in een bouwmarkt en weet dat je voor een rol lood ook aardig wat voor moet betalen, dan koop ik liever een extra accu.als je veel wil gaan varen kan je best een 2 de batterij nemen maar met een batterij van 7 Amh kan je al eventjes varen , als je het enkel doet voor het gewicht kan je volgens mij beter een rolletje lood kopen dat zal goedkoper uitkomen.
vgr
Marc
Dat is normaal Fred.
Als je de rode draad gebruikt dan neemt je ontvanger stroom via de regelaar.
Dus als de ontvanger het niet doet met de aparte batterij en zonder het rode draadje dan is er iets mis met de voeding tussen die aparte batterij en de ontvanger.
Nu moet je wel opletten. Als je zowel de rode draad gebruikt als een aparte batterij dan bestaat de kans dat je de ontvanger stroom geeft via twee wegen.
Als dat gebeurd dan zal je ontvanger niet lang leven want dan krijgt die te veel stroom binnen.
Als ik van u was zou ik gewoon die rode draad gebruiken en zonder die aparte batterij werken.
Als je echt die aparte batterij wil gebruiken dan moet je die rode draad verwijderen en het probleem met die batterij zien op te lossen.
Ze is wel mooi op het water
knappe prestatie fred en je kan terecht trots zijn op deze mooie boot . veel vaar plezier gewenst .
en komt er nog een volgend bouwsel ?