De eerste progress is gemaakt. Zoals vaak met de cockpit en de interne gedeeltes. Nu, ik ga de cargo ruimte gesloten houden, dus veel detail zal hier niet te zien zijn. Alhoewel dat de Italeri kit voor zijn ouderdom toch best wel wat intern detail had.
Dit zijn de laadvloer en plafond. Deze worden in zwarte primer gespoten, en dit blijft ook zo.
Onderdelen voor de cockpit. Hier ga ik enkel het nodige schilderwerk verrichten samen met enkele aanpassingen wat betreft de gashendels en wat riempjes voor de stoelen.
Zoals jullie kunnen zien zijn de gashendels maar povertjes weergegeven. Deze kunnen dus best wat meer aandacht krijgen.
Met een chisel en glasvezelpennen heb ik de gashendels van de plastiek gehaald en opnieuw in een betere toestand op de console gelijmd.
Wheelbay's heb ik los gemaakt van de sprues en worden in de glans primer gespoten. Hier valt het op dat de pinmarks vrij goed zichtbaar zijn. Wederom, de chisel en glasvezelpen brengen de oplossing.
Intern gedeelte van de beide romphelften. Dit is een mooie basis om verder te detaileren indien men de cargobay wil open plaatsen.
Stoeltjes heb ik voorzien van riempjes, gemaakt met alu folie.
En dan nu de cockpit voorzien van de nodige kleurtjes. Veel gaat hier ook niet meer van te zien zijn, maar ok, het is voor mijn persoonlijk geweten te sussen.

Een dry-fit in de romp samen met de laadvloer. Alles past mooi en de romp kan probleemloos omheen de cockpit gesloten worden.
MVG
Danny