Hoofdsponsor

Inschrijvingen voor de wedstrijd "Hollywood Boulevard"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze erbij gezet hoor Peter!

Welkom in de wedstrijd.

Fred
 
Voor iedereen een geweldig 2012 met mooie modellen!!

En bij deze is de wedstrijd "Hollywood Boulevard" gestart:

attachment.jpg

iedereen véél succes toegewenst!!


Fred
 
Veel succes iedereen :) En een gelukkig nieuw bouw jaar iedereen
 
Veel suk6 met de bouw en met het nieuwe jaar iedereen :))
 
wij wensen iedereen ook het ganse beheer een schitterend nieuwjaar toe en een succesvolle wedstrijd aan elke mede dinger.
Doomwad en mobogirl
 
Veel succes aan alle deelnemers van de wedstrijd en degene die zich nog gaan inschrijven :).
 
Bij deze laat ik weten dat ik niet zal deelnemen aan de wedstrijd. Wel een woordje uitleg: Mijn eerste hobby was elektronica en dan ben ik overgestapt naar de pc vooral programmeren in Visual Basic. Maar nu dat ik bezig ben met de elektronica van de VW, heb ik weer de smaak te pakken gekregen en wil me weer verdiepen in deze hobby. Ik ben ook nog bezig met de VW. Rond de VW wil ik een straatverlichting maken die je kan dimmen, ben die elektronica aan het maken op een printje met eilandjes, en zal dan later laten zien dat je best iets kan maken zonder dat je zelf moet etsen. Dit wil niet zeggen dat ik niet meer zal bouwen,maar niet zal bouwen voor een wedstrijd(tijdsdruk).

groetjes Rik
 
Spijtig Rik, maar ja dan heb je meer tijd om ons te helpen met de electronica hahaha.

Aan iedereen veel succes met de wedstrijd, en moge iedereen winnen...
 
Ja, Als je iets wil weten over elektronica, voor jullie projecten,je vraagt maar.

groetjes Rik
 
Spijtig te moeten lezen dat je niet deelneemt aan de wedstrijd, maar respect voor je beslissing.
Ik ga zeker je VW-topic blijven volgen. Ik kan, zoals eerder gezegd, nog veel bijleren over electronica.
Ik zal daar zeker je bijstand kunnen gebruiken.:nowink:

Groeten,
Joost
 
het dat mijn P-51A nogal een klein en makkelijk kitje is, ben ik van plan misschien deze nog aan te vullen met een 2de.

ben nog aan het twijfelen tussen een Sikorski S-55 uit de film "Kuifje en het gouden vlies" of een F-16B uit Iron Eagle 1 (of een F-16C uit Iron Eagle II)
 
Bij deze laat ik weten dat ik niet zal deelnemen aan de wedstrijd. Wel een woordje uitleg: Mijn eerste hobby was elektronica en dan ben ik overgestapt naar de pc vooral programmeren in Visual Basic. Maar nu dat ik bezig ben met de elektronica van de VW, heb ik weer de smaak te pakken gekregen en wil me weer verdiepen in deze hobby. Ik ben ook nog bezig met de VW. Rond de VW wil ik een straatverlichting maken die je kan dimmen, ben die elektronica aan het maken op een printje met eilandjes, en zal dan later laten zien dat je best iets kan maken zonder dat je zelf moet etsen. Dit wil niet zeggen dat ik niet meer zal bouwen,maar niet zal bouwen voor een wedstrijd(tijdsdruk).

groetjes Rik

Spijtig om te lezen Rik, je inschrijving heb ik daarom maar verwijderd.
Maar je kunt je altijd nog bedenken, we hebben nog even te gaan tot de finish :).
 
Zou ik me ook nog kunnen inschrijven voor deze groepsbouw?
Ik ga dan meedoen met de Millennium Falcon van Fine Molds.Ik ga deze verlichten met leds en fiber,ik moet nogg een paar spulletjes kopen en dan kan ik aan deze kit beginnen.
 
Mag ik Lonesome Dove ook laten deelnemen als ie daadwerkelijk af is?
(Ik loop niet graag op de zaken vooruit ;-)
 
Zou ik me ook nog kunnen inschrijven voor deze groepsbouw?
Ik ga dan meedoen met de Millennium Falcon van Fine Molds.Ik ga deze verlichten met leds en fiber,ik moet nogg een paar spulletjes kopen en dan kan ik aan deze kit beginnen.
Je kan je nog steeds inschrijven voor de wedstrijd hoor Bert. (Alleen de einddatum staat vast;) )

Fred
 
Mag ik Lonesome Dove ook laten deelnemen als ie daadwerkelijk af is?
(Ik loop niet graag op de zaken vooruit ;-)

Helaas kan je daar niet mee meedoen Wrangler. Het gaat om een wedstrijd en een van de regels is dat je vanaf 1 januari met een nieuw model moet beginnen.
Jou Lonesome Dove is al een project dat loopt. :(

Fred
 
Zet mij er dan maar bij met de MF. als je wilt Fred.
 
Helaas kan je daar niet mee meedoen Wrangler. Het gaat om een wedstrijd en een van de regels is dat je vanaf 1 januari met een nieuw model moet beginnen.
Jou Lonesome Dove is al een project dat loopt. :(

Fred

Oh, no biggie Fred, doe ik gewoon mee voor spek en bonen naast de wedstrijd (zelfde thema althans ;-)
 
Hij staat erbij Bert, welkom in de wedstrijd.

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan