Hoofdsponsor

1/100 HrMs Tydeman (full scratch) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ziet er heel goed unit Ed!
Vooral op de foto's met de blauwe lucht op de achtergrond ziet je model er zeer realistisch uit.
Mijn complimenten!

Cheers, Rinie
 
Bedankt voor de lovende woorden. Voor de eindfoto's moet ik nog een leuke locatie zoeken, zonder bomen en huizen op de achtergrond :)

Ik heb de schroef geplaatst en het roer staat in de primer, ik maak nog een laatste kraan op het achterdek en dan is het mooi geweest :), he inmiddels een standaard gemaakt en nog een weekje dan is ze hopelijk klaar, toch nog sneller dan ik dacht.

grzt Ed
 
wow ik dacht eerst dat het foto s waren van de echte tot ik de handoek zag.

wat mooi ed hier kan je best trots op wezen hoor 8)
 
Ja als je bij de eerste foto de handdoek had weggelaten en de foto iets hoger had genomen (zodat het onderwaterschip bijna niet zichtbaar was) was ik er ook al van uitgegaan dat het een foto van het origineel was. Puik scratchwerk laat je zien.

Ron.
 
Inmiddels is ze klaar :) naar tevredenheid. Zeker gezien het feit dat dit mijn eerste volledige scratch model is.

Ik heb een kraan gemaakt voor het achterste dek, kan draaien en op de heliplek heb ik een touwnet aangebracht, net iets meer vulling.

In de standaard heb ik de aansluitplug voor de voeding van de verlichting gemaakt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz Ed
 
Eerste volledige scratch model ? prachtig Applaus, gaan we nog mooie dingen van je te zien krijgen
 
Je hebt een zeer mooi en realistisch model neergezet Edwin.
Echt in één woord schitterend te noemen.

Ze gaat thuis een mooi plaatsje krijgen neem ik aan? :)
En hier kan dat ook in de galerij, daar kunnen we 10 foto's plaatsen.
Geef mij maar aan welke foto's dat kunnen worden.
 
Bedankt voor de lovende woorden en wat de foto's betreft laat maar twee "nachtfoto's'" weg (van de davits van boven en de fot van opzij) dan blijven er 10 over.

Het volgende project wordt de aurora borealis een schip dat nog gebouwd moet worden of misschien wel nooit gebouwd gaat worden. Maar eerst even tussendoor een bouwdoos van de Zwarte zee in elkaar prutsen, is een projectje op verzoek, was al me begonnen, maar ik heb alles gesloopt, was zo scheef als de ....., maak ik wel een nieuw topic van.

grtz Ed
 
deze is heel mooi geworden, ben al benieuwd naar de volgende...
 
zeer mooi, en dat allemaal zonder bouwdoos, mag gezien worden
grtz
lus
 
Prachtig resultaat. Ik ben er zeker van dat we van nog meer geweldig mooie bouwverslagen uit jouw hand mogen gaan genieten.

Puik werk ^^
 
Dat is een erg mooi schip geworden Edwin, gefeliciteerd met dit mooie resultaat.

Fred
 
prachtig edwin een heel mooi eind rezultaat 8)

best eentje om fier op te zijn
 
Edwin, mijn complimenten wat een prachtig schip heb je gemaakt. Ik heb 32 jaar bij de Kon. Marine gewerkt en hoofdzakelijk bij de mijnendienst. Bij een grote oefening ging de Tydeman altijd mee dus dit schip ken ik wel. Als ik je foto's bekijk lijkt het wel of ik de echte Tydeman ziet.

vrgr Fred
 
Edwin, ook mijn complimenten, prachtig gemaakt.Applaus
 
Bedankt voor de complimenten allemaal. ik zelf zie natuurlijk dingen die voor verbetering vatbaar zijn en ik denk dat ik binnen nu en een aantal jaartjes wel weer een nieuwe ga maken, vond het een prachtig schip om te bouwen.

grtz ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan