D
DAMNbelgium
Guest
Helaas heeft de bouw van men Honda enige tijd stil gelegen.
Eerst wegens ziekte en afgelopen week eiste mijn tuin bijna al mijn energie op.
Maar vandaag eindelijk de penseel terug opgenomen waar ik was gebleven.
Het was ook tijd om eindelijk aan de bedrading van de motor te beginnen.
Eerst heb ik alle tullen terug van de blok afgehaald om deze te voorzien van een kleurtje.
Thv de verdeelkop waren nog enkele onderdelen die in de kit niet bestonden, maar die ik mbv scrap-onderdelen heb proberen na te boosten.
Allereerst de gasklep en deze zijn mechanisme, hiervoor heb ik de injectoren van een eerdere mislukte build proberen herwerken tot mijn blokje.
Voorbeeld irl
"Origineel" stukje
Grof bijgevijld
Bijgevijld en geschuurd
Voorzien van een kleurtje
Ben helaas vergeten een foto te maken van het onderdeel op de blok, maar dat zal voor later zijn dan.
Dan ben ik begonnen (eindelijk) aan de bedrading.
Eerst de bougie-kabels. Deze heb ik uit ontmantelde UTP draad gehaald.
Is een monikkenwerkje maar daar doen we het toch voor! haha
De eerste bochtjes
Testfitje
Op volgorde gelegd om één voor één op maat te plooien
Boven voor, onder na plus de eerste tekenen van steunen zijn helemaal onderaan ook reeds te zien
En natuurlijk een eerste dryfit, nog heel losjes erop gelegd maar komt goed! =)
En om vandaag af te sluiten een "sfeer"-foto, niets zo leuk als modelbouwen en naast je de qualifiers met één oog meevolgen van de F1
Nog een zéér prettige zaterdag toegewenst en morgen op de juste stemmen hé!!! lol
Grtjs Mitch
Eerst wegens ziekte en afgelopen week eiste mijn tuin bijna al mijn energie op.
Maar vandaag eindelijk de penseel terug opgenomen waar ik was gebleven.
Het was ook tijd om eindelijk aan de bedrading van de motor te beginnen.
Eerst heb ik alle tullen terug van de blok afgehaald om deze te voorzien van een kleurtje.
Thv de verdeelkop waren nog enkele onderdelen die in de kit niet bestonden, maar die ik mbv scrap-onderdelen heb proberen na te boosten.
Allereerst de gasklep en deze zijn mechanisme, hiervoor heb ik de injectoren van een eerdere mislukte build proberen herwerken tot mijn blokje.
Voorbeeld irl
"Origineel" stukje
Grof bijgevijld
Bijgevijld en geschuurd
Voorzien van een kleurtje
Ben helaas vergeten een foto te maken van het onderdeel op de blok, maar dat zal voor later zijn dan.
Dan ben ik begonnen (eindelijk) aan de bedrading.
Eerst de bougie-kabels. Deze heb ik uit ontmantelde UTP draad gehaald.
Is een monikkenwerkje maar daar doen we het toch voor! haha
De eerste bochtjes
Testfitje
Op volgorde gelegd om één voor één op maat te plooien
Boven voor, onder na plus de eerste tekenen van steunen zijn helemaal onderaan ook reeds te zien
En natuurlijk een eerste dryfit, nog heel losjes erop gelegd maar komt goed! =)
En om vandaag af te sluiten een "sfeer"-foto, niets zo leuk als modelbouwen en naast je de qualifiers met één oog meevolgen van de F1
Nog een zéér prettige zaterdag toegewenst en morgen op de juste stemmen hé!!! lol
Grtjs Mitch
Laatst bewerkt door een moderator: