Vandaag was het uitpak dag! Paar plaatsen waar het bijgewerkt moet worden maar niets ernstigs.
20220527_205140 by Lex de Kort, on Flickr
20220527_205152 by Lex de Kort, on Flickr
20220527_205339 by Lex de Kort, on Flickr

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat dat ook als ze er al op zitten?Ik lees dat je wat problemen hebt met de decals , misschien wist je dit al maar een Föhn kan veel helpen om de decals soepeler te maken
Ik gebruik glanzende vernis hiervoor.Gebruik je glanzende of matte vernis voor de wash?
Hiervoor gebruik ik de Flory Models washes, in dit geval dark dirt,Dat is nu een vuil vliegerken! Welke wash gebruik je hierbij?
Dacht het al dat het deze van Flory was, iemand in mijn club gebruikt die ook. Ik ga er naar uitkijken bij een volgende beurs.Ik gebruik glanzende vernis hiervoor.
Hiervoor gebruik ik de Flory Models washes, in dit geval dark dirt,
Ben er erg tevreden over. Het is tegenwoordig goed zoeken hiernaar vanwege de Brexit. Heb laatst bij de enige leverancier die ik aan deze kant van het kanaal ken de laatste dark dirt gekocht.Dacht het al dat het deze van Flory was, iemand in mijn club gebruikt die ook. Ik ga er naar uitkijken bij een volgende beurs.