Hoofdsponsor

1/48 Hobbyboss Su-27UB

Ziet er inderdaad heel erg mooi uit!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Zekers een mooie camo alleen ik snap de kleuren niet zo, blauw aan de bovenzijde dan zal ik verwachten dat het vliegtuig op zijn onderste boven moet vliegen om de lucht te imiteren, dus in mijn logica verwacht ik het eerder aan de onderzijde van het vliegtuig :) en een groene camo aan de bovenzijde. Dus als iemand weet waarom deze kleuren worden gebruikt dan wil ik het graag weten, nooit oud genoeg om bij te leren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Zoals altijd dient camo om de contouren van een vliegtuig te verbergen. Het blauw zou blijkbaar helpen om het grijs te accentueren zodanig dat je wel enkele vlekken ziet maar er niet direct een type vliegtuig kan op kleven. Het zou blijkbaar het toestel sneller on- of minder zichtbaar maken tijdens een luchtgevecht.
In het geval van Ukraine komt er nog bij dat zij redelijk wat zeegebied hebben om te patrouilleren en dat daar dus het blauw nog beter helpt. De Russen zouden ook turkoise gebruiken als kleur op hun SU-57.
Heb dit alles ergens gelezen, kan je niet verwijzen naar enig artikel.
 
Erg mooi, je zou bijna vergeten dat dit een dodelijk wapen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Mijn kennis in deze is nihil maar vind het wel knap gedaan en ben benieuwd als hij zijn decals en afwerking krijgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Wow dat is toch wel knap gedaan proficiat
Marc
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Was al zeer knap en met de decals erbij nog knapper.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
wondermooi
Ik lees dat je wat problemen hebt met de decals , misschien wist je dit al maar een Föhn kan veel helpen om de decals soepeler te maken
Marc
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Bedankt mannen!

Ik lees dat je wat problemen hebt met de decals , misschien wist je dit al maar een Föhn kan veel helpen om de decals soepeler te maken
Gaat dat ook als ze er al op zitten?
 
Eerlijk weet ik het niet gewoonlijk gebruik ik de föhn als ik bv zetelbekleding decakls om de hoek moet plooien en dan gaat dat vanzelf maar wees toch voorzichtig dat de decals niet smelten he
Marc
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Gebruik je glanzende of matte vernis voor de wash?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Dat is nu een vuil vliegerken! Welke wash gebruik je hierbij?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Ik gebruik glanzende vernis hiervoor.


Hiervoor gebruik ik de Flory Models washes, in dit geval dark dirt,
Dacht het al dat het deze van Flory was, iemand in mijn club gebruikt die ook. Ik ga er naar uitkijken bij een volgende beurs.
 
Dacht het al dat het deze van Flory was, iemand in mijn club gebruikt die ook. Ik ga er naar uitkijken bij een volgende beurs.
Ben er erg tevreden over. Het is tegenwoordig goed zoeken hiernaar vanwege de Brexit. Heb laatst bij de enige leverancier die ik aan deze kant van het kanaal ken de laatste dark dirt gekocht.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan