Hoofdsponsor

1/200 HMS Hood 1/200 Trumpeter

Dany,

Dat bandwerk zijn een soort van verrekijkers op een standaard die op verschillende plaatsen op het schip aanwezig zijn.
Volgende keer druk ik iets meer op de zoomknop :winking:

Enkel de kraainesten van de mast zijn aftermarket, er zit standaard heel wat PE in de doos (y)

Grtz.

Luc:cool:
 
Toch weer mooie vorderingen die eens een goed overzicht geven van dit eens zo machtige schip.
 
Toch weer spectaculair en netjes hoor.
 
Lang geleden maar niet stil gezeten,

Sterker nog, de Hood is klaar.
Laat ons dus maar eens kijken wat er allemaal gebeurd is :winking:













Bootjes,


Wat klein en groot schietspul.










Rigging.


Hier en daar wat figuurtjes geplaatst.




Nu nog enkel het naamplaatje en de stofkap.

Totaal: 187 uren bouwplezier gehad.

Grtz.

Luc :cool:
 
Proficiat weer voor mooi werk weer Luc.
Mooi schip geworden.
 
Mooi hoor, en leuk dat je wat bemanning hebt geplaatst. Maakt het altijd toch wat minder klinisch en geeft een idee van hoe groot zo'n slagschip nu eigenlijk was.
 
De Hood heeft ondertussen zijn plaatsje gekregen bij de Bismarck.





Grtz.

Luc :cool:
 
Altijd mooi als je schepen een aparte plaats kan geven, komen ze meer tot hun recht.
 
Inderdaad een luxe als je zoveel plaatst heeft en presenteren geweldig mooi op deze manier.
Ik had wel voor een andere kleur schab dragers gekozen dan wit wat minder opvalt.
 
Luc dit heb je knap voor elkaar gekregen mooi en goed gevonden zo tegen een muur
Marc
 
Bedankt,

Ik had wel voor een andere kleur schab dragers gekozen dan wit wat minder opvalt.

Ik ook Pascal maar de zwarte en bruine waren op bij de Hubo :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Die krijgen in de toekomst nog wel een kleurtje.

Grtz.

Luc:cool:
 
goed gezien, zo netjes stofvrij . Die van mij hadden in het verleden zoveel stof vergaard door naakt op een schap te staan dat ze helaas zijn verhuisd naar de eeuwige jachtvelden.
 
Hey,

Jawade, wat een pracht model geworden..., en groot ook zo te zien.... ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan