Hoofdsponsor

1/32 Heinkel 111 H6 [DONE]

Jaja, groooooot!
Benieuwd hoeveel potjes verf je zal gebruiken...

Gr
T
 
Bedankt,

Verf is geen probleem, ik heb eerder schrik dat de compressor te warm zal worden bij het spuiten van zo'n joekel:O

Grtz.

Luc8)
 
Hey,

Indd, wat een beest.....
Daar ga je zeker een litertje verf mogen opleggen..... :) ;)
 
Het wordt tijd om nog eens iets te laten zien :wub:

De deadline nadert maar het zou moeten lukken want ik ben nu 3 weken thuis om te revalideren
na een meniscus operatie, we gaan dus een ferme eindsprint inzetten :P

De grote vogel heeft ondertussen reeds een primer laag en wat kleurtjes gekregen.

Beetje groen.
9TBvwC.jpg
Beetje ander groen
axl404.jpg
en buikje
jAOzyV.jpg

We zijn er nog niet maar zoals gezegd zou het nu een stuk sneller moeten gaan ^^

Grtz.

Luc 8)
 
Dat is een prachtige realistisch ogende kleur voor RLM65, zou je willen verklappen hoe je die hebt gemaakt of welke verf het is?

Interessante keuze voor de bommen trouwens, die zag ik nog niet eerder in een model.
 
Hey Roy,

De donkere kleur is RLM70 van Mr.Hobby
De lichte Kleur is XF26 van Tamiya

Er komen torpedo's onder deze vogel te hangen, is eens iets anders:8

Grtz.

Luc8)
 
Aha, torpedo's onder een 111 zijn nog zeldzamer.

Maar ik was benieuwd naar de blauwe kleur (RLM65).
 
Oeps foutje,

Natuurlijk RLM65 is zeker geen groen kleurtje:$ Zat een beetje te slapen denk ik:8

Welnu, het buikje is gespoten in RLM65 maar was niet overal even dekkend en ik heb er een goed verdund laagje RLM76 (light blue)
over gespoten en het resultaat bevalt me wel.

Grtz.

Luc8)
 
En we gaan gewoon door nu :)

Decals (waren een beetje weerbarstig, hier en daar wat silvering)
ERs4P1.jpg

Een beetje kliederen
QVja1O.jpg
Voila
HLRu76.jpg
Beetje dichter kijken.
PYVtjr.jpg
Ook de bovenkant heeft zo een washje gekregen.
RXwLzl.jpg

Nu nog een mat laagje en dan kunnen de gordijnen open :P

Grtz.

Luc
 
Da's een mooie Luc!
Mag ik vragen waarmee je de panellines hebt gekleurd?
Ik dacht even dat de grote kruizen bovenop de vleugels moesten en de kleine onderop, maar volgens Google kan het kennelijk allebei.

Peter
 
Prachtig werk al geleverd Lucske...!!Benieuwd naar het vervolg..

Grtz yves,
 
En hop,

Nog maar eens een kleine update :wink:

Matte laag aangebracht, gordijntjes open getrokken en ze staat nu ook op haar pootjes :D

eu0x0N.jpg
7U0RaR.jpg
pmk73T.jpg
qSLJ9P.jpg

Nu nog de uitlaten props en nog wat ander klein spul....

Grtz.

Luc 8)
 
Dat ziet er fantastisch uit! Je bent wel vergeten om een MG15 uit te pakken (of misschien bewaar je dat tot het eind).

Foto 2 zal wel een vervorming hebben, maar het lijkt alsof de wielen naar binnen gekeerd zijn. De Revell-kit kennende lijkt me dit nagenoeg onmogelijk, maar voor de zekerheid merk ik het toch maar op.
 
Fantastisch werk hier kan ik uren naar kijken zonder zonder dat het begint te vervelen,welk soort Matt vernis heb je hier gebruikt...
 
Thanks,

Je bent wel vergeten om een MG15 uit te pakken (of misschien bewaar je dat tot het eind).
Foto 2 zal wel een vervorming hebben, maar het lijkt alsof de wielen naar binnen gekeerd zijn.

Die MG15 komt er inderdaad nog bij
Op de 2de foto had ik ook de wielen opgemerkt maar het is zoals je zegt vervorming.

@Danny,

Kleurloos nr. 2 van Revell heb ik gebruikt voor de matte laag.

Grtz.

Luc8)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan