Hoofdsponsor

1/72 GRB: GAZ-M1 "Emka"

STARTMOMENT:
26-12-2022, 20:00u.
UITERLIJK AFRONDMOMENT:
30-01-2023, 20:00u.
Mooi geworden.
Geweldige verzameling en respect voor wat je daar heeft staan want is niet zo evident om te maken.
 
Afgezien van het wel misschien iets te zwarte uiterlijke van dit autootje, is 'ie in mijn ogen erg goed gelukt. Als je mij van die serie zou vragen welke out of box is gebouwd (zijn de andere misschien ook wel), zou ik deze er niet zo uitpikken. Gefeliciteerd met de afronding.
 
De Ford, GAZ en Austin zijn ACE modellen, de Kadett is Art-Toys (kopie Wespe Models) en resin, de Mercedes is ook resin maar van een bijna onbekend merk, de jeep waarschijnlijk Matchbox, Citroën TA is ExtraTech.
Alle modellen zijn in feite OOB, bij sommige stak er standaard PE in de kit.

De GAZ komt op foto heel zwart over maar dat moet ergens aan de belichting/flash liggen. Ook de banden zijn meer gevlekt op de foto dan ze in werkelijkheid zijn.
De andere modellen van de GAZ die later gaan volgen zullen een ander kleurtje krijgen.
 
Mooi resultaat Erwin, en past goed in je collectie. (y)
 
De "Emka" is afgewerkt. Einddatum: 16/01/2023 1500 uur.

Bekijk bijlage 430766

Bekijk bijlage 430767

Bekijk bijlage 430768

Bekijk bijlage 430769

Het is best wel een grote personenauto wanneer deze vergeleken word met de Opel Kadett:

Bekijk bijlage 430770

en zelfs in vergelijking met andere voertuigen uit die periode:

Bekijk bijlage 430771

Bekijk bijlage 430772

Van boven naar onder en van links naar rechts: Ford "Fordor", GAZ M1 "Emka", Mercedes 170V, Citroën TA, Opel Kadett, Austin 10, Jeep.

Zou deze graag eens in het echt zien.
Een mooie collectie Erwin. Willy.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan