Hoofdsponsor

1/72 GRB: Bm-21 Grad (late)

Ook deze bouw was al behoorlijk gevorderd, ruim een week geleden... ik ben benieuwd naar hoe 't er momenteel voor staat. Zijn er ontwikkelingen? Nog een week te gaan voor het einde van de groepsbouw; succes met de laatste loodjes!
 
Het lijkt erop dat er toch eigenlijk niet zo erg veel werk meer aan gemoeid is, of vergis ik mij ?
 
Neen zat met een onderbreking van een weekje naar de Elzas/Vogezen... eerste echte verlof in 6j... deed deugd... beetje vitamine D tanken...
 
Nog twintig uurtjes te gaan... je maakt het spannend! Succes, als er nog een kans van afronden is :)
 
Gaat handdoek in de ring worden... ab wil echt niet meewerken de laatste dagen
 
Da's jammer Bart, ik zal het topic naar militair rollend verplaatsen.

Is wel bijna af toch, dan verwachten we nog een afronding natuurlijk, in de after-groepsbouw (daar bevind ik mij ook) :)
 
1469489-11032-19-1440.jpg


Eindstand voorlopig... ab volledig schoon gemaakt... de bluetack is nog voor kleine herstellingen....
 
We gaan die samen wel afkrijgen! Ik m'n karretje en jij deze raketlanceerder en die... dat... eh... nou ja, dat vliegende voorwerp dat nog het meest aan een sluipwesp doet denken.
 
Jammer, je was goed op dreef met een mooie camo.
 
Nu de tijd voorbij is hoop ik toch ook wel deze nog afgewerkt te zien want vind de camo zeer geslaagd.
Neem gerust uw tijd want is de moeite.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan