Ziet er goed uit Ron, ben benieuwd naar de afwerking.
Fred
Fred
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je bent lekker op dreef ron het is weer fantastische wat je laat zien en nu je site site er terug kan je terug rustig je gang gaan ze laat je maar is goed gaan.
dikke wanden wel maar dat is normaal in warme streken,dit om de warmte buiten te houden,mooie vorderingen trouwens.............................
mooi gebouw en netjes in elkaar gezet weeral dat beloofd grt
Heel mooi werk! Die miniart huisjes hebben zeker potentieel als je een beetje geduld hebt. Ik heb toch een klein puntje van opbouwende kritiek. Dit soort huizen komt in deze stijl niet voor op de Golan Hoogte (correct me if i'm wrong). Dit is namelijk typisch Tunesische architectuur. Persoonlijk zou ik de houten balken van de gevel weg laten en in de plaats een schotelantenne aan de muur hangen. Dan past hij wellicht iets beter in de setting en het tijdperk. Anderzijds... Het kan natuurlijk ook gewoon een oud verlaten huis zijn en in dat geval kan het wel met wat "moderne" invloeden zoals stroomleidingen aan de gevel of een airco bv.
Anyway lang verhaal kort: ziet er goed uit!
Dank je wel. Bedankt ook voor je tips. Ik had er nog niet aan gedacht om ook airco en een schotel op aan te gaan brengen. Zal ik nu wel gaan doen dus dat was een puik idee/voorstel van jou. Ik zit alleen nog te tobben van de buitenmuren in hun juiste kleur. Miniart laat een soort witte kleur zien. Maar als ik google zie ik eigenlijk dat de buitenmuren in die hoogtes altijd meer rose tot vleeskleur hebben als dat ze wit zijn. Ik neig dus meer om de buitenmuren een rodere kleur te gaan geven als dat ze wit worden. Al ben ik er op dit moment nog niet helemaal uit welke kleur juist is.