Hoofdsponsor

Anders / onbekend Geschilderde figuren 2016

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.443
Ik weet velen vinden het maar niks, het zijn de flats die ik 2016 heb geschilderd.
ze zijn allen tussen de 45 en 80 mm hoog en allemaal in acryl geschilderd.
En er zijn er enkele die op internationale beurzen goud hebben gewonnen.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

grtx Jan
 
Niks vinden? Wou dat ik dit kon !!!!
Mijn favoriet is boven rechts, de man tussen de boeken.
 
Prachtig hoor, zelf ga ik er niet aan beginnen, maar ik weet dat er prachtige flats bestaan... (zoals jij hierboven reeds hebt bewezen... ;) )
 
Heel prachtige werkjes Jan ! Petje af :)
 
Beste Jan niet direct mijn ding maar eerlijk het is gewoon prachtig wat gij hier ons laat zien , wonderlijk mooi
Knap gedaan
Marc
 
Stuk voor stuk allemaal schitterend
 
er zitten bekende tussen van how to van u Jan en vind ze zeer mooi vooral die clown kan mij bekoren en wil zwart wit ook wel eens proberen.grt Pascal
 
Hey,

Inderdaad, die zie je regelmatig wel eens op wedstrijden, is iets speciaals en misschien niet echt modelbouw, maar om je schilderkunsten erop los te laten is dit best wel ok.
Je werken zijn uiteraard subliem en prachtig om te zien, dat daar winnaars tussen zitten is meer of normaal, allez, voor mij dan toch.....;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan