Hoofdsponsor

1/35 Gebouwde Modellen

Max

Member
Registered
Lid geworden
27 nov 2016
Berichten
20
Hallo,

Hier zijn wat link´s van mijn gebouwde moddelen over de jaren heen.
Sommige zijn uit de begin fase, andere was ik al een tijdje bezig.
Ongetwijfeld zullen er zaken zijn die opvallen. Ik hoor graag van jullie welke dat zijn.
Dit is een van mijn eerste moddelen Black widow Revell-monogram 1:48

attachment.jpg
attachment.jpg


Dit is wat later, was hier aan het experimenteren met dessert camo.
Heller Junkers Desseret stuka ww-2 1:48

attachment.jpg
attachment.jpg

Dit model was aardig gelukt vond ik zelf, ook hier heb ik geëxperimenteerd met air-brusch verf
Heb eerst emanel gebruikt wat niet werkte heb toen de laag over gespoten met acryl voor airbrusch met tamiya geweldig.

attachment.jpg
attachment.jpg

Dit is het laatste model/diorama waar ik aan gewerkt heb. Heb er 2 jaar aan gewerkt.
Academy Black-Hawk 1:35
Tamiya Humvee M1064 Tom Missile carrier 1:35
Trumpeter US Mariens 1:35

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

Ik hoop dat jullie de afbeeldingen kunnen zien.
groeten en een prettig weekend

Max
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het ziet er heel goed uit, zou ik niet kunnen nadoen. Mooi gebouwd.

Een volgende stap in je modelbouwloopbaan zou misschien verwering kunnen zijn? Het is een zanderige omgeving en het voertuig achter de heli heeft zwarte banden. Oké, ze worden wel onderhouden die voertuigen maar als ze beginnen te rijden zijn de banden niet meer zo zwart. Ook de schoenen van de soldaten bvb een beetje zanderig maken misschien in de toekomst?
 
Knappe werken hoor Max, je ziet de evolutie in de verschillende modellen ;)
 
Thank,s

Ben ook veel aan het experimenteren met wethering maar heb nog niet de juiste manier gevonden. bedankt voor de tip in ieder geval

Max
 
Thank´s Beyond. van ieder projeckt maak ik voor mezelf bouwfoto´s laad ze naar mijn pc en bekijk dan alles van zeer dicht bij, het gaat om details,,,toch.

groeten
Max
 
Beste Max ik ga u zeker niet afbreken of belachelijk maken want uw werkjes zien er perfect uit , maar uw diorama's zien er wat te hoe moet ik het zeggen simpel uit , eerlijk ik kan het zelf niet beter , maar geen nood daarvoor heb je eenmaal het beste forum gekozen je zal snel merken hoe rap ge hier bijgewerkt word en uw dio's worden stukken beter en mooier ik zelf leer hier bijna dagelijks bij
Komt goed makker
Al bij al toch weer een knappe bouwer in ons knap team van modelbouwers
Marc
 
Klopt Marc, ik ben nog heel erg aan het zoeken naar de juiste balans. Als het uit balans is kan alles te niet gaan en komt het niet naar voren wat je wil laten zien.
Ik maak niet snel diorama´s maar als ik een goed idee heb in mijn hoofd dan ga ik het proberen.

Groeten,
Max
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan