Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo Erwin, het gaat goed vooruit met je Mercedes. Om raampjes te kleven gebruik ik meestal Gator Grip of een snel uithardende witte lijm zoals Ponal Express van Henkel. Willy.
Het gepriegel aan de Mercedes is gedaan, alle stukken staan er op maar moeten nog geverfd worden.
Het kleinste stukje is wel het meest opvallende bij deze resin kit, namelijk de fameuze Mercedes ster welke zo fijn is dat je deze bijna niet ziet. Daarom een veel te grote foto om het onderwerp te tonen:
Dat straatstukje fungeert enkel als ondergrondje. Het is nog iets uit de spoorwegmodelbouw van het merk Wiland en werd zo verkocht, heb er zelf niets aan gedaan.
Voordeel is dat je er gerust een kleurenkopie van kan maken en gebruiken in een dio zonder dat het zelfs opvalt dat je dan "slechts" papier gebruikt hebt.
Ik beschouw de Mercedes 170V als afgewerkt. De eindfoto's:
De nummerplaten en de letter K werden geplukt uit de spares box.
De letter K verwijst naar "Kampfgruppe Kleist" welke in Mei-Juni 1940 actief was bij de inval in Frankrijk.
Mooi gedaan Erwin. Ik vind alleen spijtig dat het reservewiel niet als apart onderdeel in de kit zit. Dan had het nog mooier geweest. Maar dat is mieren*** hoor, het is heel mooi zo.
Op naar de volgende
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.