Heren,
de bouwtijd is schaars en de Mustang is meer werk dan ik had ingeschat , het plan om iedere dag iets te doen is niet gelukt , toch wat fotos van de vorderingen :
het glaswerk met bijgeleverde maskers
na spuiten met Tamiya Flat Black uit de LP range
body na de clear en voor S&P
Na S&P
omdat ook ik wel eens in de fout ga :
beetje te enthousiast geschuurd

echter hoewel je dit zeker niet wil heb ik het vrij eenvoudig kunnen oplossen met wat verf , wie het niet weet zal het niet zien , het is natuurlijk evident dat wanneeer je echt dicht gaat kijken je het wel kan zien... so be it
zelfde foto na de hele cyclus S&P en na bijwerken met wat verf
alle roosters uit de neus worden vervangen door PE , wat rapper gezegd is als gedaan , want de roosters uit de kit moet je verknippen om de bevestigingspunten te behouden , niet evident maar toch gelukt
racestoeltje voorzien van wat carbon , en het harnas gemaakt uit de PE set , de metalen gordels uit deze set heb ik vervangen door 2 mm rood lint , omdat de metalen gordels niet echt mijn ding zijn en er niet echt goed uitzien , alle beugels en sloten komen wel uit de set
tot slot de rolkooi van een kleurtje voorzien , eigenlijk moest die wit zijn maar vind dat er wat anders mocht zijn als alleen zwart en wit
that's it for now......
Greetzzzzz Modest