Hoofdsponsor

1/16 Ford Model A Pickup 1931

oldieman

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 jan 2016
Berichten
1.346
Naast de Smoothster ga ik ook aan deze beginnen maar eerst wat foto's van de inhoud van de kit.

a ford(1)1.jpg a ford(1)2.jpg a ford(1)3.jpg a ford(1)4.jpg a ford(1)5.jpg a ford(1)6.jpg a ford(1)7.jpg a ford(1)8.jpg a ford(1)9.jpga ford(1)10.jpg
 
Alweer een kitje die men niet elke dag tegen komt. Ik zal zeker af en toe binnenwippen om te volgen.
 
hola hoe komt dat ik heb gisteren een bericht geplaatst en vind het niet terug
hoi Marcske ge gaat er nogal een gat van door lekker leuk 2 kitjes ik weet niet welke ik moet volgen dus met plezier alle twee
Succes maat
Marc
 
Gaat weer knap zijn.
Mooi model trouwens succes.
 
@coachte. Ik had de a Ford gisteren gepost maar vond het vandaag ook niet meer terug dus heb ik het vandaag maar opnieuw gedaan.
 
Ja waar ?ik zie er maar ene en gisteren had ik er ook een tekst bij gezet en die is weg daarom heb ik hier een nieuw antwoord gezet
Marc
 
Deze staat onder de rubriek “auto’s”, de andere onder de rubriek “nieuw”, gepost Ford Model A 1931 1/16, maandag om 2:38 pm.
 
De bodydelen wat kleur gegeven.de opzet is dat hij niet te glanzend is en dat er wat gebruikssporen zijn.

a ford(1)12.jpg a ford(1)13.jpg
 
Mooi kleurtje in ieder geval.
 
Lijkt wel een originele Ford kleur voor een Model A.
 
Strak in de verf, kleur ziet er inderdaad al iets "ouder" uit.
Goed begonnen...
 
Zalig , heb even tijd gehad om te loeren prachtige kleur
Marc
 
Het chassis is in elkaar gezet,de motor zit in elkaar en dit alles heeft kleur gekregen alsook verwering.Wil er wel bij vermelden dat ik wel nog verder wil verweren maar wil jullie al laten zien hoe ver ik sta.Eventuele tips zijn welkom.

a ford(1)14.jpg a ford(1)15.jpg a ford(1)16.jpga ford(1)17.jpga ford(1)18.jpga ford(1)19.jpg

a ford(1)17.jpg

Marc S.
 
Marc echt knap kerel , het ziet er gewoon prachtig uit
Marc
 
Tot zover ziet het er goed uit.
 
Een beetje verder gegaan met de a ford.De motor is een beetje verder verweerd en de carrosserie is ook geplaatst maar die moet nog verwering krijgen.Het plastiek imitatiehout is vervangen door echt hout maar daar ben ik een foto van vergeten nemen.Hier dan enkele foto's.

a ford(1)24.jpg a ford(1)25.jpg a ford(1)20.jpg a ford(1)21.jpg a ford(1)22.jpg a ford(1)23.jpg
Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan