Hoofdsponsor

Anders / onbekend Fire Fighter [wip]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.443
Een van mijn volgende projecten, begonnen tijdens de ledendag.
Was er eigenlijk iets anders mee van plan, maar nu ik toch begonnen ben zal ik hem ongeveer rechtstreeks uit de doos bouwen.
Het gezicht heb ik ondertussen verder afgewerkt, maar enkele kleinigheden blijven nog te doen
attachment.jpg
Door het slechte weer van gisteren heb ik de vest en de helm al begonnen, ik heb gekozen voor een afgewassen oranje gele vest en een rode helm. Het is de bedoeling naar geen enkele korps of stad te refereren om mijn respect uit te drukken voor alle brandweer en reddingsdiensten.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

is nog een stuk te doen en enkele kleine delen opnieuw te maken.

Grtx Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weer een mooi figuur in wording Jan :) en heel realistisch...top man :)
 
ziet er weer goed uit
spijtig dat ik door de drukte maar een stukje van je demo heb kunnen meepikken
 
beste Jan iedere keer denk ik bij mezelf hoger gaat niet maar iedere keer overtref je toch jezelf
ik heb er geen woorden voor alleen WOW
grt
Marc
voor mezelf heb ik spijt dat ik de kleuren niet ken of kan gebruiken maar toch geniet ik op mijn manier , daarom zal ik zoiets nooit doen ik zou het alleen maar verknoeien
 
Mooi, lijkt mij wel een Amerikaans type brandweerman of ben ik mis?
 
volg met alle interesse grt Pascal
 
Ik zelf zou zoiets nooit doen.Ik heb op de ledendag mooie figuren gezien en heb er van genoten en dat is nu hetgene ik nu ook doe.Het is topwerk.
Marc S
 
Bedankt allemaal,
Erwin klopt, Belgie is ergens in 90 overgestapt op een nieuwer modelhelm van Franse makelij.
de uitrusting is verder vrij universeel voor alle brandweermannen, de amerikanen zijn een beetje jaloers op de helmen die in Europa gebruikt worden.
deze geven een betere bescherming en dragen komfortabler, ik speel wel met het idee om zo een helm in elkaar te frutselen.
we zien wel.

grtx Jan
 
Heb een beetje verder gewerkt aan het gezicht en een helmpje in elkaar geknutseld.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg


Grtx Jan
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan