Hoofdsponsor

1/35 Festung Stalingrad [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Beyond : bedankt voor de arbeid om dit in de galerij te plaatsen.

@Mark, Bart & Evel-Knievel : thanks.

@Walesha : op 31/8 - 1/9 sta ik er mee op de wedstrijd van Hobbytime, in Blankenberge... en als het past misschien wel op de ledendag in Oostende ?

Groeten Rik
 
Machtig mooi geworden, en een plezier om deze te zien groeien...
 
Hey Rik dit is du echt een superdio geworden! Ik zal zeker een tochtje op de beurs van Hobbytime op zaterdag 31/08 doen en ik zal het dan "live" kunnen bekijken.
Misschien zie ik je dan daar wel!

Schoon werk man!

Thierry
 
@Walesha : op 31/8 - 1/9 sta ik er mee op de wedstrijd van Hobbytime, in Blankenberge... en als het past misschien wel op de ledendag in Oostende ?

Groeten Rik
To bad.... :wacko: dan zitten we in Diest bij de para's, mss een kleine kans dat we op zondag alsnog naar Blankenberge kunnen... hangt er vanaf of het in Diest zal uitlopen. De ledendag in Oostende zit er niet in, zal dus voor een andere gelegenheid zijn, voorlopig zal ik me maar tevreden stellen met de mooie foto's.
 
Geachte vrienden,

Hierbij kan ik U met zekere trots melden dat ik gisteren met dit dio BRONS behaalde op de wedstrijd van Hobbytime.

En zopas kreeg ik bevestiging op mijn inschrijving voor de wedstrijd van KMK !

Groeten Rik
 
Brons met dit juweeltje??? Was het niveau dan zo hoog???

Enfin, ik ben benieuwd naar het resultaat op KMK, nu ga ik zeker blijven tot na de proclamatie!!
 
Rik, van harte gefeliciteerd met het brons.
 
Gefeliciteerd met je verdiende Bronzen plak!
 
Dikke proficiat met de bronzen plak Rik.
Meer dan over verdiend.

Mark
 
Dikke proficiat man en naar mijn mening is deze zeker meer waard.
 
Hey Rik,

Yep, van mij hier ook een dikke proficiat man. Heel knap werk ;)
Ik ga mogelijks ook naar KMK, dus vermoedelijk in het echt eens kunnen bewonderen. :)
 
Hey Rik, ik heb het "live" in Blankenberge (ik ben niet lang gebleven) gezien en vond het nog beter! Heb je een prijs ermee behaald? Ik vond het zeker één van de beste dio's van de wedstrijd!

Thierry
 
Rik, van harte gefeliciteerd met het brons.
deze al een live gezien op de clubavond
en eigenlijk vind ik persoonlijk silver of goud meer op zijn plaats rik

gr tom
 
Proficiat Rik, je mag terecht fier zijn op deze dio.

Grtz Bart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan