Hoofdsponsor

1/24 Ferrari f50

Schaal 1/24 - 1/25

Tjiepke

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 jan 2022
Berichten
98
Beste bouwvrienden,

hier ben ik terug na enkele maanden afwezig te zijn te in het bouwen door omstandigheden zoals meeste van jullie al weten werk achter de schermen voor het forum, verlof en het mooie weer natuurlijk ook he :winking:☀️☀️☀️☀️.

Hopelijk ben ik het nog niet verleerd :winking:.

En ga deze in stijgende lijn.

Groetjes Tjiepke
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2022-08-18 094400.jpg
    Schermafbeelding 2022-08-18 094400.jpg
    59,3 KB · Weergaven: 9
Succes en veel plezier met de bouw.
 
Succes met deze, ik zie uit naar de bouwvoortgangsverwikkelingen.
 
Veel suk6 met deze (naar mijn mening één van de mooiere modellen van) Ferrari.
Ga je deze bouwen zoals de meesten er mee rijden? Pedal to the metal? Of wordt het sightseeing? :D
Benieuwd naar de eindmeet ;)
 
Veel suk6 met deze (naar mijn mening één van de mooiere modellen van) Ferrari.
Ga je deze bouwen zoals de meesten er mee rijden? Pedal to the metal? Of wordt het sightseeing? :D
Benieuwd naar de eindmeet ;)
Dank je wel ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht :-p.zal je zeker zien in verder bouwverslag (y)
 
Heb ooit gehoord dat zo een F50 een heel harde wegligging had met weinig comfort voor de passagier maar het is een mooie wagen.
Veel succes met de bouw.
 
Heb ooit gehoord dat zo een F50 een heel harde wegligging had met weinig comfort voor de passagier maar het is een mooie wagen.
Veel succes met de bouw.
Dank je wel jammer genoeg nog nooit de kans had om in zo 1 te zitten 🤣
 
Wordt ie rood ??

Greetzzzz Modest.
Hey Modest ,

Ja dat was de bedoeling Ferrari rood (persoonlijk vin ik dit machtig kleur). Maar door mijn weinig ervaring ging ik hem gewoon out of the box. bouwen.
 
Inderdaad helemaal niets mis mee. Mijn auto kitjes zijn ook gewoon standaard uit de doos gebouwd alleen het schilderwerk is een iets ander verhaal :unsuree:
 
Inderdaad helemaal niets mis mee. Mijn auto kitjes zijn ook gewoon standaard uit de doos gebouwd alleen het schilderwerk is een iets ander verhaal :unsuree:
Is de kleuren dan uit de losse pols?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan