Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
saw, op de eerste pagina van je draadje hier staan twee PE setjes van eduard. het eerste is nr 35383 maar het tweede kan ik niet zo goed lezen. kun je dat nr eens doorgeven alsook dat nr van dat setje van voyagermodel op de voorgrond. alvast bedankt
Kurt, sorry dat ik je vraag nu pas zie maar hier het antwoord:
Eduard 35471, Sd.Ah.116
Eduard 35383, Sd.Kfz.9 "Famo"
Voyager Model, ME-A004 width indicator
Mannen, hier weer een update van de bouwwerken aan de Famo met de Sd.Ah.116. Het is een flinke geworden daar we zachtjes aan met een lege doos zitten en het bouwavontuur er bijna op zit, we kunnen gaan dromen over de kleuren waar hij en/of zij in moet komen. Pics zeggen meer dan woorden, dus:
Staat er toch weer een deurtje open zeker!
Bedrading gemaakt van leadwire.
Mijn inziens wat mogelijk aangebrachte veldconversies in de laadbak.
De zelfgemaakte canvas zeilen.
Hmmm, de spatlap scheef #%*&@.
Wat was dit een priegelwerk, klemmen voor de geweren.
Zo wordt de dieplader aan de wagens gemonteerd, Tamiya style .
De deur vervangen voor een PE versie.
En het trapje werkt na het nodige zweet en prullen.
Mijn Pz.Kpfw.4 even erop gezet voor het beeld. Man wat was de Famo een groot voertuig.
Ik heb er verder voor gekozen om de Famo en aanhanger in een zomersetting te bouwen, daarom zijn alle zeilen opgerold en op diverse plaatsen opgeslagen. De huif en dergelijke zijn scratchbuild.
Hebben jullie vragen en op/aanmerkingen dan hoor ik het graag van jullie.
Mooi werk Swa meer valt of kan ik er niet over zeggen en ik zie ook niets bijzonders waar ik over kan klieren ja die spatlap maar die had je zelf al gezien
Mannen, allen bedankt voor de positieve geluiden wat voor mij een bevestiging is dat het ergens op trekt.
Waarschijnlijk gaat Herr Famo vanavond nog in bad, dus Erik een "naked kit" award zal er niet inzitten.
Prachtig werk wat je hier neer zet.
Ben benieuwd wanneer ik deze in het echt mag aanschouwen.
Je hebt er mooie toevoegingen aan gedaan buiten de PE setjes.
Ik ben benieuwd naar de verfbeurt(spuitbeurt)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.