machtig , knap en indrukwekkend , ge hebt uw best gedaan het ziet er voortreffelijk uit
Marc
Dank je wel, is pas mijn eerste resin motor, maar toch goed geslaagd (kan altijd beter, maar dat is voor de volgende

grtz Ed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
machtig , knap en indrukwekkend , ge hebt uw best gedaan het ziet er voortreffelijk uit
Marc
zo te zien heb je als grondlaag zwart genomen, en dan zilver. groen als finale laag maar hoe heb je dan het afgesleten gedeelte naar voren doen komen ?
de volgorde klopt inderdaad, na het zilver heb ik Scratches Effects van MIG (mig 2010) er opgespoten, zodra dat droog is gelijk de interior green, en als dat droog is gelijk die delen waar je de ondergrond kleur van naar boven wilt halen nat maken met een kwastje en voorzichtig het groene weg borstelen. Kleine stukjes heb ik met een cocktailprikker bewerkt.
dit werkt alleen met verf op waterbasis / acrylverf, als je enemal verf / olie gedragen verf gebruikt met je andere technieken gebruiken (daar heb ik mij niet in verdiept daar ik alleen model air verf van Vallejo of tamiya)
tussendoor sealen met glanslak heb ik hier niet gedaan, maar ga ik op de vleugels wel doen.
gr Ed
en grondlaag + groene laag ook van mig ?
Ik gebruik als verf alleen de model air van Vallejo. Ook de grondverf is van vallejo... Ik ben dit jaar begonnen met de airbrush en heb toen overal rond 'gelezen' welke verf het geschiktste is, hoewel dit altijd ook persoonlijk zal zijn aan de hand van ervaring. De enige eis die ik had was watergedragen, ivm stank en minder leuke dampen. Tot nu toe zeer tevreden, de verf is makkelijk te verdunnen, te mengen en de airbrush is ook zo weer schoon (altijd prettig).
Ik vindt het nog wel lastig om met deze verf kleine details te schilderen met de kwast, maar ik gebruik hiervoor meestal dan enemal verf (ik heb nog een aantal potjes staan van vroegerDeze is iets dikker en dekt vaak meteen.
Gr Ed