Hallo iedereen
hierbij een nieuw project dat ik ga starten aangezien men tornado klaar is en een nieuwe uitdaging wil.
Het plan is om de F-105G te bouwen op een diorama tijdens de Vietnam oorlog.
De inspiratie is er gekomen tijdens het lezen van een boek waar over de piloten en de missies wordt gesproken.
Zij waren de eerste die er waren aangezien zij de lucht afweer gingen uitschakelen en dan als laatste terug weg.
wat ik ongeveer voor ogen heb kwestie setting.
De kit is de Trumpeter kit 1/32
Nog wat lectuur.
De nodige aftermarket dat ik over de maanden bij elkaar heb gezocht om hem zo goed mogelijk te krijgen.
Trumpeter heeft hier en daar de bal goed mis geslagen kwestie details.
Voor de muren (revetment) heb ik van iemand de files gekregen om deze te printen.
Aangezien ik er een deel van nodig heb gaat dit wel even tijd in beslag nemen
maar hier resultaat van de eerste test print
Daarna toch maar eens kijken of alles een beetje past dus even wat stukken opkuisen en eerste deel gemonteerd.
Kwestie grote hier met een groot potje tamiya verf voor een idee te krijgen
Zoals jullie wel zullen begrijpen zal dit zeker geen snel project worden.
Mark
hierbij een nieuw project dat ik ga starten aangezien men tornado klaar is en een nieuwe uitdaging wil.
Het plan is om de F-105G te bouwen op een diorama tijdens de Vietnam oorlog.
De inspiratie is er gekomen tijdens het lezen van een boek waar over de piloten en de missies wordt gesproken.
Zij waren de eerste die er waren aangezien zij de lucht afweer gingen uitschakelen en dan als laatste terug weg.
wat ik ongeveer voor ogen heb kwestie setting.
De kit is de Trumpeter kit 1/32
Nog wat lectuur.
De nodige aftermarket dat ik over de maanden bij elkaar heb gezocht om hem zo goed mogelijk te krijgen.
Trumpeter heeft hier en daar de bal goed mis geslagen kwestie details.
Voor de muren (revetment) heb ik van iemand de files gekregen om deze te printen.
Aangezien ik er een deel van nodig heb gaat dit wel even tijd in beslag nemen
maar hier resultaat van de eerste test print
Daarna toch maar eens kijken of alles een beetje past dus even wat stukken opkuisen en eerste deel gemonteerd.
Kwestie grote hier met een groot potje tamiya verf voor een idee te krijgen
Zoals jullie wel zullen begrijpen zal dit zeker geen snel project worden.
Mark