Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste Dominiek interesse genoeg , kijken zeer graag , ik vind het altijd verbazend hoe dat groeit onder de printer
Centjes en plaats heb ik er niet voor
Ik vind het geweldig dit even om op uw vraag terug te komen , zeker doen ik volg
Marc
Tja kijk af en toe eens maar vind het 3d gedoe nog steeds niet boeiend genoeg vanwege de hoge (lees lage) kwaliteit van de huis printers sorry.
Ik volg ook nog hoor Dominiek.
Jammer genoeg ken ik er weinig of niets van en kan ik dus niet op een zinnige manier reageren met tips of zo.
Hey Dominiek, uiteraard zal ik ook blijven volgen. Het is duidelijk wat het volgende project zal zijn, maar aan die zal ik me niet gaan wagen... of het zou kunnen gebeuren dat ik met printer en al buiten vlieg![]()
Ik kom nu en dan eens kijken, gewoon om te zien wat er allemaal mogelijk is.
De technische kant is voor mij chinees (ben niet zo verzot op PC toestanden )
Het onderwerp dat hier geprint wordt is dan weer niet mijn ding...
Alles samen = weinig interessants voor mij...
Nu vroeg ik me af of er wel voldoende interesse is om al het werk aan, het maken, verwerken en publiceren van die pics, de moeite waard te maken om hier te showen. Is er dus voldoende interesse in een 3D-geprint-project of doen jullie liever aan conventionele modelbouw?
Ik wil jullie niet stalken en hoef geen "oh's en ah's". Ik wil gewoon weten of het de moeite loont hier ja dan nee. Niemand hoeft zich persoonlijk aangesproken te voelen.