Hoofdsponsor

Anders / onbekend Earth Metal Kits

StevenVD

Well-known member
Registered
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
4.315
Ik show hier graag de resultaten van mijn Metal Earth kitjes. Ik heb tot nog toe een Eiffeltoren (de grote kit) en een Tower Bridge gemaakt.

Eiffeltoren:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Tower Bridge:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Het is mooi gepolijst PE maar erg stug om te vouwen en moeilijk te buigen. Je hebt geen lijm nodig. Bij de grote kitjes krijg je een pincet. Het is wel verslavend, u weze gewaarschuwd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iets anders , en aparts.... héél netjes :)
 
lijkt me leuk om te maken, prachtig steven.
 
Zien er inderdaad propere dingen uit; heel speciaal.
 
Mooi gedaan.
Waar zijn deze te koop?
 
Bedankt voor de appreciatie, ik heb ze al in twee modelbouwzaken in Antwerpen gevonden.
 
Zeer mooi Steven in welke modelbouw winkels heb je deze gevonden...
 
Deze komen uit Deurne, Turnhoutsebaan. Ik zag er ook bij Verschooten, maar alleen de "grote" met pincet. Die zijn ter grootte van een DVD, terwijl de "kleine" zoals de brug er plat uitzien.
 
Oei ik werk in Deurne bij Delhaize was niet echt op de hoogte dat daar een modelbouw winkel was,moet ik in men pauze eens naar op zoek 👀👍
 
Ik zal je de zoektocht besparen, het is bijna tegenover de Vandenborre. Het heeft zelfs een kleine ondergrondse klantenparking.
 
Danny dat heet daar SPEELGOED 2000 en staat niet onder modelbouwwinkel vermeld , het is daar dat de modelbouw tot tegen het plafond staat gestapeld , en tamelijk ongezellige winkel tegenover Verschooten
Maar keuze genoeg hier hoor en de Madam is een spraakwaterval eens binnen geraak je er moeilijk buiten , ze hebben nog een winkel op de Herentalsebaan dat is hun hoofdkantoor
Marc
 
@Steven leg eens een € naast dan kan men zien hoe klein ze in feite zijn want het geeft een vals beeld , ik weet hoe groot of klein ze zijn
Marc
 
Ze meten beide zo'n 15 cm in de langste richting.
 
Ik heb er nog eentje gemaakt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Deze had een paar lastige kleine onderdeeltjes. De structuren zijn wel verbluffend om te zien op de macrofoto's, want op ooghoogte zijn die moeilijk te zien.
 
Leuk tussendoortje lijkt me, heerlijk om even de tijd te doden; maar voor mij zou het niet meer zijn dan dat.

Je hebt het model in elk geval wel eer aangedaan, ik denk dat je alles eruit hebt gehaald wat erin zit.
 
Modelletjes zien er zeker leuk uit...
Ben ook wel eens benieuwd om zo iets te maken...
Effe Earth Metal google-en, en je vindt met alle gemak bijna 100 modelletjes bij de bolletjes dot com winkel... ;)

Groetjes,
Kurt
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan