Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier nog even een update voor het einde van het jaar.
De onderkant van het dashboard werd volledig dicht gemaakt.
En er werd een reservoirtje gemaakt die aan de chauffeurskant hangt.
Heb enkel foto's geplaatst van de dryfit want het is bijna het zelfde als van Famo
Ik heb ondertussen de cabine ook voorzien van de 2 zonnegordijnen.
Het bestaat uit 4 stangen die van het dashboard naar het plafond lopen met daar tussen 2 eindjes plastic rod van 0.8mm. Daaraan heb ik dan een stukje alufolie gekleefd met aan de onderkant een lipje om het gordijn naar beneden te trekken.
Een close up
En heb ook de houder voor het plakaat waarmee ze het verkeer regelen gemonteerd.
Zo dat was het voor dit jaar en ik wens iedereen een goed eindejaar en veel bouwplezier voor 2011
Zoals ik laatste keer gezegd had ging ik dat pedaalverhoogje vervangen door een gescratcht exemplaar omdat ie niet op de juiste plaats staat.
Dus uitgesneden en het gat tot op de gewenste grootte gebracht
Het nieuwe verhoogje gemaakt uit een stuk hull van een Sheridan die hier in de rommelbak ligt ( altijd interressant Yanks in de buurt ) en daarop met een zeer fijn uitgerokken spreu de anti-slip-ribben nagebootst.
Op zijn plaats gelijmd alsook de pedalen op hun nieuwe plaats gezet. Intussen ook de stuurkolom gemaakt en alles gedryfit. Dus met andere woorden , sla eens goed op tafel en de ganse boel valt uit elkaar
Voila sie gasten
Oeps zie hier juist dat ik nog de 4 gaten voor de bevestiging van de stuurkolom met het dashboard vergeten ben ( in de plasticcard aan weerszijden van de stuurkolom)
ziet er goed uit, nu nog het steuntje om je voet te laten rusten naast de koppeling ;-), of zit dit niet op dit soort vrachtwagens? van mijnentweege toch petje af voor wat hier getoond wordt
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.