Hoofdsponsor

1/72 Duitsland / Rusland [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeps foto's vergeten.
Hier zijn ze dan.

main.php



main.php



main.php


foutje recht gezet. :-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een foto van onderkant vergeten.
Is mijn dagje blijkbaar.:24::09::24:

main.php


Dit zijn ze allemaal voorlopig. (denk ik toch!!! ja toch wel)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb even de IMG'tjes weggehaald, zag het toevallig, zo blijft je topic spic en span !

Die modder is erg realistisch opgedroogd !
 
Heb even de IMG'tjes weggehaald, zag het toevallig, zo blijft je topic spic en span !

Die modder is erg realistisch opgedroogd !

Hey,

De modder is inderdaad realistisch opgedroogd. Ben zelf ook blij over het resultaat.
Het idee van de modder in de fenders kwam zelfs van een topic op dit forum denk ik.
Ik hoop dat rest ook zo vlot en goed verder verloopt.
 
Hier een nieuwe update met nieuwe fotos.
We eindigen de eindmeet en dan is het volop de T34 en R12.
Bij deze enkel nog wat verweren, roestvlekken, modder op tracks, ...

main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


word vervolgd.

groeten,
Werner
 
Denk het wel hoor Famo, 't is volgens mij 1/72 ;)

Zeker weten ? Aangezien het Revell is, kan het net zo goed 1/76 zijn hoor.

Ik las over Revell Stalingrad heb ik toch eventjes gegoogled om te die set te bekijken, want zo'n kleine dertig jaar geleden heb ik ook ooit eens een leuke set gehad (ik dacht van Escii, maar kan me vergissen), helaas is die revell set duidelijk niet dezelfde. Want die oude set zou ik wel nog zien zitten om te maken.
 
Ik las over Revell Stalingrad heb ik toch eventjes gegoogled om te die set te bekijken, want zo'n kleine dertig jaar geleden heb ik ook ooit eens een leuke set gehad (ik dacht van Escii, maar kan me vergissen), helaas is die revell set duidelijk niet dezelfde. Want die oude set zou ik wel nog zien zitten om te maken.

Die set van Esci heb ik vroeger nog gemaakt. Daar zat een ondergrond bij, een tank, een vliegtuig en soldaten, allemaal van de Duitsers...op 1/72 ;)
 
Die set van Esci heb ik vroeger nog gemaakt. Daar zat een ondergrond bij, een tank, een vliegtuig en soldaten, allemaal van de Duitsers...op 1/72 ;)


Bij deze set is het een ondergrond 1 panzer III 1 T34 en Duitse en Russische soldaten.
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat hier vlot, knappe resultaten !
 
Ziet er inderdaad zeer mooi uit,en tevreden mag je hier zeker op zijn...
 
Prima werk geleverd,bank vooruit en kus van de juf :P
 
Yo de mannen,

Hier is het eindresultaat van de SD KFZ 251.

main.php
[/IMG]

main.php
[/IMG]

main.php
[/IMG]

main.php
[/IMG]

main.php
[/IMG]

Bij het maken van de dio gaan er troepen uit de SD KFZ 251 springen vandaar dat hij gemaakt is met open achterdeuren.
Kan me dan nu toesputsen op de T34.

Werner
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan