Beyond, jij zei :
dan comfortabel uit dat genoemde boek wat hoofdzakelijk gaat over de vestiging in Nürnberg.
De roots van M-A-N gaan terug tot in 1758 en de fabriek in Nürnberg was in 1930 al gegroeid
tot een belangrijke producent met 400.000 werknemers.
Ik zag al een foto met daarop een bakstenen gebouw gedateerd 1899.
Goed gespot die verduisteringspanelen ! Ik heb ze in het boek nu ook herkend, maar dan in hoogte verstelbaar.
Genoeg gekletst, ik ga nu een set plaatjes voor jou samenstellen...
groeten uit Fotowerke Barnefeldt A.G.
Mijn kennis over de historie van de oorlogsindustrie is niet bepaald gedetailleerd, en voor nu put ikDe muur blijft vragen opwerpen
Baksteen geeft inderdaad iets "ouds", maar waren die fabrieken al oud? Of nieuw gebouwd speciaal voor de oorlogsindustrie?
Zelf vind ik baksteen iets "meer" hebben, maar ik wil de 2e Panther-koepel in menie kleur presenteren, en de Flakpanther heeft ook al menie kleur op de koepel. Zal het dan niet te veel van dezelfde kleursoort zijn?
Een grijze muur zou dan meer contrast geven...
dan comfortabel uit dat genoemde boek wat hoofdzakelijk gaat over de vestiging in Nürnberg.
De roots van M-A-N gaan terug tot in 1758 en de fabriek in Nürnberg was in 1930 al gegroeid
tot een belangrijke producent met 400.000 werknemers.
Ik zag al een foto met daarop een bakstenen gebouw gedateerd 1899.
Goed gespot die verduisteringspanelen ! Ik heb ze in het boek nu ook herkend, maar dan in hoogte verstelbaar.
Genoeg gekletst, ik ga nu een set plaatjes voor jou samenstellen...
groeten uit Fotowerke Barnefeldt A.G.