Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/35"Die erste Stunde, letzte Stunde?" / Heavy MG bunker (Verlinden) [DONE]
Zo, deze is zo goed als klaar, denk dat ik nog eens alles rustig ga bekijken of ik er nog iets moet aan toevoegen?
En dan als ik tijd heb deftige eindfoto's nemen.
Hier alvast een voorproefje onder kunstlicht.
Wow ferm gedaan , echt zelfs mijn Liliane vond het goed gedaan ze is niet echt voor militaire modelbouw maar ze zei toch dat het knap is , en ik vind het zeer knap
Bravo.
De figuren staan logisch geplaatst wat het een mooi geheel geeft.
Zo een werken hebben voor mij een historische waarde om aan te tonen wat er bewoog die tijd.
Alvast bedankt voor de mooie reacties.
Zo te lezen heb ik toch mijn idee, "verstaanbaar" kunnen uitbeelden
Heb nog geen eindfoto's genomen, ik ga eerst nog eens zien of ik de uniformen wat matter kan maken door een laagje vernis, zoals Erwin heeft opgemerkt
Zo, deze verdwijnt van mijn tafel naar de "vitrine".
De figuren kregen nog een laagje matte vernis. Zoals opgemerkt waren er hier en daar nog plaatsen op sommige figuren die iets meer blonken.
Op de grond heb ik ook nog wat pigment uitgesmeerd, samen met de laarzen om deze nog iets meer met elkaar te blenden.
Bedankt om te komen kijken en te reageren
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.