Hoofdsponsor

1/35 "Die erste Stunde, letzte Stunde?" / Heavy MG bunker (Verlinden) [DONE]

ERVARING
toch een beetje...
BOUWWIJZE
a la chef
BOUWBUDGET
Afgedankte onderelen uit de rommeldoos
BOUWSTATUS
AFGEWERKT
COMMENTAREN
Altijd welkom
Mooi en overtuigend werk die prikkeldraad.
Mooie opzet in zijn geheel en de figuren zien er ook goed uit.

Zo, deze is zo goed als klaar, denk dat ik nog eens alles rustig ga bekijken of ik er nog iets moet aan toevoegen?
En dan als ik tijd heb deftige eindfoto's nemen.
Hier alvast een voorproefje onder kunstlicht.

170.jpg 171.jpg 172.jpg 173.jpg 174.jpg 175.jpg 176.jpg 177.jpg 178.jpg 179.jpg 180.jpg

Wow ferm gedaan , echt zelfs mijn Liliane vond het goed gedaan ze is niet echt voor militaire modelbouw maar ze zei toch dat het knap is , en ik vind het zeer knap Applaus Applaus Applaus

Bravo.
De figuren staan logisch geplaatst wat het een mooi geheel geeft.
Zo een werken hebben voor mij een historische waarde om aan te tonen wat er bewoog die tijd.

Mooi diorama, ondanks de drukke bezetting toch realistisch in beeld gebracht. De actie bij alarmfase is goed uitgebeeld.

dat is de volle actie prachtig weergegeven. het lijkt wel of ze nog rennen. lijkt zeer realistisch.
Prachtig gedaan dus Applaus 👍

Alvast bedankt voor de mooie reacties. :giggle:
Zo te lezen heb ik toch mijn idee, "verstaanbaar" kunnen uitbeelden :-)
Heb nog geen eindfoto's genomen, ik ga eerst nog eens zien of ik de uniformen wat matter kan maken door een laagje vernis, zoals Erwin heeft opgemerkt :winking:

Zo, deze verdwijnt van mijn tafel naar de "vitrine".
De figuren kregen nog een laagje matte vernis. Zoals opgemerkt waren er hier en daar nog plaatsen op sommige figuren die iets meer blonken.
Op de grond heb ik ook nog wat pigment uitgesmeerd, samen met de laarzen om deze nog iets meer met elkaar te blenden.
Bedankt om te komen kijken en te reageren :winking:

Eindfoto's
181.jpg182.jpg183.jpg184.jpg185.jpg186.jpg187.jpg188.jpg189.jpg190.jpg191.jpg192.jpg193.jpg194.jpg195.jpg196.jpg197.jpg198.jpg199.jpg

Bijlagen

• 200.jpg
    200.jpg
    351,8 KB · Weergaven: 1
  • 201.jpg
    201.jpg
    311,6 KB · Weergaven: 1
Zeer geslaagd en ook de kleur van de bunker is knap weergegeven.
Voor mij een top werkje.

Terug
Bovenaan