Hoofdsponsor

1/9 de dames (een eindeloos kneed project) [wip]

het resultaat van een week prutsen, sommige dingen opnieuw doen enz.
Voor de tanden en andere uitsteksels het ik procreate of green stuff gebruikt, super sculpey werkt goed maar is niet zo robuust tegen stoten.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Inderdaad heel mooi, als je er zo mee doorgaat lever je toch echt wel een heel mooi werkstuk af.
 
Mooie update Jan, mooi die schubben op dat monster , maar ik zie liever die dame ;)
 
Hey Jan,

Mooie vorderingen. Weet niet of het je bedoeling is om Daenerys te maken (het lijkt er zo wel op :) ...) maar op de foto van haar linkerkant is de gelijkenis echt wel treffend. Op de andere foto's herken ik haar wat minder. Als je de foto's links en rechts vergelijkt lijkt het me ook niet helemaal gelijk.

Ben even zo vrij geweest om je foto's te gebruiken en een kant te spiegelen en naast elkaar te plaatsen.

Knipsel.JPG

Ergens heb ik eens gelezen dat het kan helpen om je sculpt af en toe eens in een spiegel te bekijken, je kijkt bv naar de linkerkant en tegelijk zie je dan in de spiegel de rechterkant gespiegeld, dit zou helpen om zo delen zie asymmetrisch zijn te ontdekken. Weet niet of het echt werkt maar misschien iets om in gedachten te houden.

Maar het blijft een mooi werk, zeker niet in de hoek gooien :) maar verder doen!

grtn Eric
 
Knap werk Jan ! petje af... al doende leert men...dat is goed te zien !

lekker doorgaan hiermee
compliment01_zps0673ec9d.gif
 
niet normaal wat jij hier uit je pols gooit , prachtig gewoon Jan !!!!

grt Nicolas
 
Ze is klaar althans voor het niveau wat ik momenteel beheers.
Als volgende komt verf erop.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
ik kan mijn voorganger alleen maar bij treden.
prachtig werkstuk ,dat je hier weer neerzet.
 
Mooi werk, in de spiegel kijken dat helpt, ga zo de asymmetrie zien.
 
inderdaad, mooi stukje kneedwerk 8)
 
top wat ze hier allemaal kunnen
 
zeer knap :) zeker de draak is prachtig
 
het gaat momenteel een beetje langzaam, maar we blijven verder schilderen

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Waaw, het effect op de kledij is prachtig!
En de rest mag er ook best zijn...
 
Mijn dragon lady beschouw ik als af, er kan altijd meer en beter maar ik ben tevreden
Admins, mijn volgende begin ik gewoon in deze threat.
De eind foto's kan je onder my dragon lady opslagen als jullie akkoord zijn.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

ik hoop ze bevalt jullie een beetje.

Grtx Jan
 
Voor mij is het ok :) de topictitel duid ook aan, dat het over meer dan enkel 'Dragon Lady' ging ;)
ik zal straks een eindfoto-topic maken
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan