Hoofdsponsor

1/9 Daredevil

Vind hem zeker knap en geslaagd op alle gebied.
Was verrast door de kleur maar hoe langer ik kijk hoe overtuigender het wordt.
Knap dat je dit zo kunt (y)
 
thanks Pascal.

het is ook gebleken dat rood niet alleen lastiger is te schilderen maar ook te fotograferen.
DD staat nu hoger op de kast. Kijkt je wat van boven af lekker aan waar je gaat ( zien kan hij dan niet, maar op zijn manier kijken wel)
Bewust even naast de vuurrode raket gezet voor vergelijk.

Heet ook niet voor niets infrarood, denk ik dan. Rood absorbeert al de warmte en licht in je toestel. Ga je saturatie en zo bijstellen, doe je andere tinten weer teniet. Dat mijn mobieltje zeker niet secht is blijkt weer uit redelijke foto's van de grijze klei. Die meng ik altijd bewust zo aan om dieptes goed te zien ( tov donkerdere kleikleuren)

Als er nu nog iets aan gedaan werd, is het mogelijk het gezicht iets bijwerken, mijn techniek is na jaren niet schilderen iets roestig op dit vlak, zeker met acryl. Heb hem 1 dags baardje gegeven, ja maakt hem iets ouder, maar toont ook aan dat hij battle ready is, gelijk zijn pose met de billy clubs.
ff stand off nu. Dubde nog over een gekleid rood roosje bij zijn voeten, gezien deze thematisch vaker terugkwam. Wilson Fisk dropte altijd een roos als hij iemand omlegde. Voor mensen die dit verhaal niet kennen kan het weer kitscherig overkomen dan.

Heb ijzerdraad in zijn handen, zoals gepland vervangen door stuk omwonden dikker gitaarsnaar. Ik heb tijdens de sculpt alleen maar plezier eraan beleefd.
Dat kwam doordat ik de stress liet varen te moeten afgieten. In dat geval moet alles perfect zijn, niks storender dan mallen klaar te hebben, kosten en moeite gemaakt om dan later toch iets storends te zien. Dat is mijn eigen schuld, anatomisch komt een grijs gekleid popje sjiek over, maar eenmaal geschilderd valt bepaald iets op.

Dus, gewoon verder leren gaan. Nu bedenken welke 1/9 Marvel ik nu ga doen.
 
Prachtige figuur geworden, weet anders niet wat te schrijven, geen tijd, wil de foto's nog eens bekijken... ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan