Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De blisters zijn ook weer proper gemaakt en vrij moeilijk te verwijderen van het raampje.
Ook de motorkappen zijn proper gemaakt van bramsel, enz. Deze worden eerst langs de binnenkant met een kleurtje gedaan, later komen de R-1830's hier in. Van de R-1830 ga ik nog een foto van zoeken, blijkbaar is er veel verschil van kleuren, zeker als je diverse foto's van Dc3/C47's zie, die met dezelfde motor uitgerust zijn.
De blisters na het verwijderen van bramsel en van het raam. De dremel kwam weer goed van pas.
Na schildering en plaatsing op de romp.
De middenvleugel bovenaan al gedaan. Normaal van het weekend zal de onderkant gebeuren, maar dat is nog afwachten. Eerst nog wat foto opdrachten afwerken.
Klopt, spijtig genoeg heb ik altijd geen tijd om door de dag foto's te nemen.
Normaal ben ik vanaf volgende week twee maand thuis, dan kan ik hier aan de auto's nog wat verder werken en het tempo wat opdrijven van de Catalina. Ik zou aan mijn 206 eens willen beginnen.
De Catalina nog eens buiten gehaalt, na lang. De winter periode komt eraan en dan wordt het voor mij eindelijk eens wat kalmer.
Ik heb de romp en de vleugel nog eens bij elkaar gezet en ze passen niet echt. Momenteel eens uitzoeken welke ik ga bij werken. Ik denk eerst voor de bovenste stuk van de romp eens bij te werken, daar rust de vleugel op.
Ook het landingsgestel ligt klaar voor zijn laagje verf.
Het middelste gedeelte van de vleugel is ook klaar voor montage op de romp. Alleen nog een zwarte streep op de voorkant van de vleugel op plaatsen en dan is hij klaar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.