Hoofdsponsor

1/24 Chevrolet Corvette 1953 Kindig style

Schaal 1/24 - 1/25
ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
verbeteringen aan brengen
BOUWBUDGET
enkele kleine aankopen , veiligheidsgordeltjes
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Hallo hier ben ik nog eens met wat nieuws , de Vette is zo goed als af buiten enkele zaken zoals de chroomlijsten en het raam
Nu bij de laatste werkzaamheden kwam ik erachter dat ik zo stom was om de nieuwe wielen erop te zetten zonder schijfremmen en dat kon niet he , dus de boel er terug af geprutst en in mijn stash naar schijven met remklauwen gezocht , alsook de meegegoten ruitenwissers heb ik eraf geschuurd en ook gezocht in mijn stash gevonden
Nu zal je even moeten wachten tot alles goed droog is daarom gaat de Corvette even opzij en ben ik aan iets nieuws begonnen

Heb de beelden gekopieerd van bij Brouwers gaat ook he
photo 614555

photo 614556

photo 614558

photo 614559

photo 614557

Beste vrienden de Corvette is af geraakt , na vele omwegen en hindernissen is het me toch gelukt om er iets moois van te maken ,we spreken hier over een zeer heel oude kit heruitgebracht door Revell met alle onperfectheden erbij natuurlijk
Hier het resultaat

photo 615229

photo 615230

photo 615231

photo 615232

photo 615233

Ik hoop dat jullie hem fijn vinden

Sorry dat ik geen betere uitleg erbij kan geven , maar de toestand thuis geeft me niet zoveel tijd om een uitgebreid verslag te maken , hopelijk word het beter en kan ik me meer toewijden op een beter verslag
Marc

hoi Modest , ik had die verf ooit eens gekocht omdat ik dat een mooi kleurke vond lang geleden , en nu wist ik niet in welke kleur ik de Vette zou zetten
het is Zero Paint Mica Red zp-1123 te vergelijken met Tamiya TS-39

Beste vrienden de Corvette is af geraakt , na vele omwegen en hindernissen is het me toch gelukt om er iets moois van te maken ,we spreken hier over een zeer heel oude kit heruitgebracht door Revell met alle onperfectheden erbij natuurlijk
Hier het resultaat

photo 615229

photo 615230

photo 615231

photo 615232

photo 615233

Ik hoop dat jullie hem fijn vinden

Sorry dat ik geen betere uitleg erbij kan geven , maar de toestand thuis geeft me niet zoveel tijd om een uitgebreid verslag te maken , hopelijk word het beter en kan ik me meer toewijden op een beter verslag
Marc
Mooie kleurencombinatie en strak verf resultaat. Willy.

Knap gedaan, inderdaad een speciaal kleurke dat mag gezien worden. en het interieur vind ik eveneens geslaagd.

Terug
Bovenaan