Hoofdsponsor

Anders / onbekend Bust no name :-)

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.301
Geen idee meer van wie die is en wat voor een naam ze hem gegeven hebben ondanks de slechte sculp in mijn ogen is het geen Alibaba cloon. Het gezicht moet ik nog wat highlights en schaduw aanbrengen de rest spreek voor zich zelf :unsuree:


11.jpg

20220215_15551711.jpg

20220215_15552311.jpg
 
Zo op foto te zien vind ik dit toch niet slecht gedaan hoor Ron.
Maar jij zit er vlak bij en kan het beter beoordelen.
Het schilderwerk ziet er al zeer goed uit mijn gedacht.
 
Pascal er zitten gewoon een paar dingen in de sculp die niet kloppen maar ach is toch maar om wat te oefenen en uit te proberen.
 
Gereed en helaas geef de camera niet echt de vloeiende lijnen weer.
Tevens mijn laatste bouwverslag hier op het forum vanwege dat de interesse in mijn bouwverslagen wel heel erg laag is en zal bijna denken dat ik als Hollander gediscrimineerd word :winking: Afijn en zo gaat een forum langzaam naar zijn kl*te.

20220219_1525411.jpg

20220219_1525541.jpg

20220219_1526001.jpg
 
Jammer te lezen dat dit je laatste verslag is Ron maar als we allemaal gaan weglopen omdat er eens weinig gereageerd wordt, dan zal het inderdaad rap gedaan zijn.
Wat die buste betreft vind ik hem wel geslaagd, in ieder geval beter dan wat ik presteer op dat gebied.
 
Loop niet weg hoor hou alleen geen verslagen meer bij, en je weet best dat het mij niet om reacties te doen is maar als het zo als de laatste moet gaan dan is de lol er bij mij af.
 
Ik volg je verslagen wel Ron en reageer ook soms maar van figuren heb ik echt geen kaas gegeten...

Hopelijk gaat het later toch terug kriebelen om een verslag te starten.
 
Vind de schildering geslaagd .
Ik hoop dat je toch niet te ver wegloopt Ron want je werken zijn toch steeds tof om te volgen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan