Hoofdsponsor

1/6 "" breath-taking " 1/6 mars astronaut diorama .

Nee Bert dat kan ik niet , dat laat ik doen ,een vak apart
 
Zoals belooft luitjes, het vrouwtje , een partner voor de mars astronaut , anime figuur in de refit shape :)

titel voor dit diorama " I am ready ! "

009_zps1ce31e09.png

008_zpsfba8a200.png

008_zpsfba8a200.png

026_zps370506d4.png

011_zpsbfc0cf78.png

014_zps1f824ebd.png

015_zps43afdde5.png

019_zps9f13fb8e.png

018_zps914bf871.png

021_zps50cc8555.png

025_zps3d81ae95.png

024_zps19564be1.png

030_zps1e7a7051.png

028_zpse69eb853.png

002_zps28a8b198.png

project close
 
Hey Bubble,

Soms loop ik eens verloren in jouw wereld en gelukkig maar.
Zo mooi...

Ik ga nog meer langskomen om mezelf te verliezen in deze fantastische droomwereld, die eigenlijk ooit (gedeeltelijk) werkelijkheid zal worden.

:35:

Grts,
Joost
 
Closed???

Ik zal nog eens een kritisch blik op de ogen werpen Bubble want daar ontbreekt nog wel iets aan of het moet een allien zijn :)
Maar buiten dat een mooi stukje werk
 
Dankje Luitjes ,,

nou kijk maar eens goed Ron ,, want dit is een laatste voor een tijdje , krijg het druk met 3 x in week op een kleine passen , dan niet zoveel meer tijd voor modelbouw .
 
Ze ziet er weer prachtig uit Pascal, maar ik moet Ron wel gelijk geven.
Ik vind persoonlijk ook nog iets aan de ogen ontbreken.
Dus eigenlijk jammer dat je het project afsluit...
Succes met het babysitten... maar dat gaat ook wel lukken zeker.

Mark
 
dankje Mark ,, laat me even weten wat je eraan vind ontbreken , dan zal ik dat bijwerken
 
Dag Pascal, het kan natuurlijk aan de foto liggen maar nu heb ik de indruk dat de ogen een zwarte bol zijn in het wit.
Er zit met andere woorden geen kleurovergang tussen de iris en de pupil. Het lijkt één grote pupil als je het begrijpt.
Natuurlijk zoals gezegd kan het aan de foto liggen dat er geen kleurschakering zichtbaar is.

Mark
 
Klopt ,, had een donker blauwe iris en zwart pupil , dat neigde naar een geheel zwart vlak , heb dat veranderd naar gewaagt groen en zwart pupil , dit moet ik nog opnieuw voorzien van transparant laklaagje zodat het natter uit ziet , foto volgt .
 
Hey,

Pascal, da's een heel knappe man, zo te zien goed voorzien van poten en oren.... :)
Neen, grapje, oogt heel mooi, maar toch zou ik opteren om het haar ook ietsje meer kleurnuance te geven, het lijkt me zo heel goudkleurig... het kan uiteraard ook aan de foto liggen dat dit niet goed te zien is. Maar toch heel knappe verschijning, als model he... :) ;)
 
prachtig werk man en hoe je de lucht bellen tot leven laat kommen zeer goed gezien .
gr dirk d
 
Breath taking indeed :) Knap werk bubble
 
dankje Mark ,, laat me even weten wat je eraan vind ontbreken , dan zal ik dat bijwerken

Ik bedoel dus een dun lijntje zwart of andere donkere kleur aanbrengen bij het bovenste ooglid zodat het oog niet als een wit geverfd geval eruit ziet ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan