Hoofdsponsor

1/18 Breath, even naar lucht happen

ERVARING
ik bouw al iets langer hoe goed ik ben hangt van het project af.
BOUWWIJZE
out of the box (denk ik)
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
start nu
COMMENTAREN
ik heb een dik vel
Enkele uren verder, figuur is van een nieuwe generatie. Is gewoon fun met deze details.
Er zit een klein foutje in het rechter oog, is waarschijnlijk van het gieten.

016.jpg017.jpg019.jpg020.jpg021.jpg022.jpg
 
Ga je het nog wat meer bevuilen Jan of is dit de eindversie ?
 
Is er een bewuste reden dat het peace symbool onderste boven staat op de rugzak?
Ziet er verder wel mooi uit..
 
Mooi werk hoor. Ik hou wel van deze kleuren, komt me zachter over dan de samurai vb.
 
Is er een bewuste reden dat het peace symbool onderste boven staat op de rugzak?

Uhhhh staat niets verkeerds :-) teken is verkeerd voor een piece teken.

1196x1200.jpg

Heel mooi figuur Jan jammer van het slechte oog.
 
Doordachte kleurenkeuze weer en mooi aangebracht.
Toch wel aangenaam om naar te kijken.
 
Inderdaad, het teken staat blijkbaar niet onderdsteboven :unsuree:
Toch viel er mij iets op dat niet klopt, en het is blijkbaar het middelste streepje onderaan dat ontbreekt...

Is nu een Mercedes teken geworden :unsuree: IK heb ook weleens zo`n teken geschilderd en ook het streepje vergeten, gebeurd sneller als je denk :rolleyes:
 
De letterlijke vertaling van het symbool, of beter de twee symbolen is "nuclear disarmament" en is afkomstig van :
"November"
60px-Semaphore-November-svg.png

en
"Delta"
60px-Semaphore-Delta-svg.png
 
snap shots, bijna af. Nog een paar kleine aanpassingen en proberen goede foto's te maken
DSCN2724.jpgDSCN2725.jpgDSCN2726.jpgDSCN2727.jpg
 
Er is best wel wat kleurcontrast, ik neem aan dat dat ofwel bewust zo is gedaan ofwel een bijeffect van de fotografie is. Hoe dan ook, mooi werk. Toch zie ik stiekem (en dus niet zo stiekem) vooruit naar de bouw van de motorfiets :)
 
Vind het weer zeer geslaagd Jan.
Mij valt direct die sneakers, hond en teddybeer op die schitterend zijn wederom.
Het metalen stuk achter haar ben ik niet uit of het een meerwaarde is daar de plaats volgens mij te klein is om dit beter te kaderen.
 
Mij valt het hondje direct op, vind deze gewoon prachtig.
 
Prachtig gewoon, ik heb altijd veel bewondering voor figurineschilders want zelf zou ik het echt niet kunnen.
 
mooi , mooi ,mooi iets anders komt er niet in mij op op dit moment
 
Was dus toch het streepje vergeten in het teken :-) niets nucleair. Het is wel een heel leuk figuur geworden met al die kleuren.
 
is toch weer super tot in het kleinste detail gedaan.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan