hi allemaal,
na de prachtige ledendag waar ik aandachtig naar de meester schilders heb geluisterd en na ze me hadden overtuigd dat alles gewoon vanzelf ging ben ik zelf aan de slag gegaan.
GEWOON !!!!!!!! Ja da zal wel !!!!!!!!! heb van zolang ik aan dit project bezig nog maar 1 x zo veel
zoals afgelopen 2 weken.
wees gerust , ben al wat gekalmeerd en het gaat al een beetje gewoon nu.
na alles terug gedemonteerd te hebben en uitgestald op de spuittafel eerst een primer na het ontvetten.
dan de spuitbus met lak bovengehaald, en vanaf hier was er niks nog gewoon.
de bus was te groot, het was onbegonnen werk deftig spuitwerk te leveren. daar sommige plaatsen zo moeilijk bereikbaar zijn door de onhandelbaarheid van de grote bus ontstonden op andere plaatsen verf druppels die naar beneden rolden.
later bleek dan ook nog eens na blootstelling aan daglicht dat ik niet overal netjes had geschuurd .
laat ik dan maar wat met de hand gaan schilderen dacht ik. natuurlijk weer verkeerd gedacht. ondertussen ben ik er achter dat je verf uit potjes ook dient te verdunnen wil je geen strepen krijgen als je met een penseeltje schildert.
laat ik beginnen met enkel fotokes van alles wat mis ging en eindigen met 2 fotokes waarvan ik uiteindelijk toch tevreden over ben.
hopelijk gaat het vanaf nu een beetje gewoontjes dat schilderen
tot volgende update
vgr
Marc