Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nick .......weer een prachtige update........maar hoe heb je die lasnaden gemaakt..???...is het milliput....of lijm......in ieder geval zéér realistisch...knap man........
De lasnaden zijn gemaakt met plastic putty van Vallejo (= ne kneedbare plastiek in een tubeke met een fijne doseertuit).
Je duwt (doseert) de pasta gewoon rechtstreeks uit de tube in de naad of op de plaats waar de las moet komen. Terwijl je dit doet beweeg je de tube subtiel op en neer en van links naar rechts om zo het lasnaadeffect te bekomen.
Eventueel hier en daar wat bijwerken met een tandenstokerke, schilderen en drybrushen met enkele roesttonen.
Thx voor de complimenten, enne je mag altijd ne keer afkomen Dirk. Dan help ik je wel op weg.
Heligroeten,
Nick
PS Als het nen troost mag zijn... bij mij lukt ook niet alles van den eerste keer hoor... en dat is bij de meeste modelbouwers zo. Proberen en zoeken tot het lukt en eerst oefenen op papier...
ziet er heel echt uit nick als je hier geen draadje van geopent had zou ik zweren dat het echt is. voor een leek niet te onderscheiden van het echte. ik hoop dat francis er veel plezier aan gaat beleven met deze turbine op zijn rug
Ja Amazone, Francis zijn Alouette mag zeker gezien zijn. Het vliegbeeld is ook de max.
Tijdens de zomerairshows zal je ons wel ne keer ergens ten lande een duovluchtje zien doen.
Gisteren was het op Airfield 34 in Lessen F3C-initiatiedag voor de piloten die dit seizoen meevliegen in de F3C-competitie.
VML-sportcommisaries Guy Vanderschelden briefte ons uitgebreid over de figuren waarop ze ons dit seizoen gaan laten zweten... enkele sfeerbeeldjes.
De eerste manche van het F3C-kampioenschap is op 25 april in Thumaide
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.