Hoofdsponsor

1/35 Bmw r12 [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.

BUZZY10719

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
2.330
Hey,

Ben tussendoor aan nog een projektje gestart.
Het is een BMW R12.
Deze zal vermoedelijk op een sokkel komen en geen DIO zoals ik eerst dacht.
Het is wel een model dat al gedeeltelijk in elkaar zat maar waar ik sommige stukken terug moet lossen en herbeginnen.
Is dus een renovatiewerkje :06:
Hier wat foto's van de set.

De box

main.php


de figuren (heb ik al hulp voor gevraagd in ander topic)

main.php

main.php


huidige toestand van de set

main.php


zoals u ziet ben ik al volop bezig met afbreken.:17::34:wacko
 
Veel plezier met deze.
 
Veel plezier met deze.

Ik denk wel dat het zal goed komen (hoop ik toch).
Plezier zal ik er zowiezo aan hebben daar motoren ook een van mijn grote hobby's is maar dan 1/1.
Ik rij dan ook al ongeveer 10 jaar uitsluitend met de motor winter en zomer.
Hebben er 2 jaar geleden nog een bij gekocht voor als het heel slecht weer is (VB sneeuw) een met een zijspan dan heb ik een 3e wiel en kan ik niet omvallen e.:-D
 
hehe, lijkt hard op de r75 die ik aan het maken ben.
En ik ken dat van die motoren in 1/1, enkel is het blijkbaar niet altijd even veilig (nog maar net zelf mogen ondervinden :p )
Ga ik zeker volgen (doe ik misschien nog ideetjes op voor de mijne :p )
 
@kawaminator ik hoop dat het niet te erg was wat u moeten ondervinden hebt.
De R12 en R75 lijken inderdaad goed op elkaar.
 
Hey,

Heb vandaag nog wat verder gedaan aan mijn R12.
Heb wel de nodige tegenslag gehad. Kleine stukjes die braken onder andere.
Heb de motor bijna volledig moeten uit elkaar halen.
Omdat dit niet genoeg was ben ik nog een stukje kwijt geraakt.

Dit stukje dus:

main.php


Dit was dan nog eens de kans om opnieuw iets nieuw te proberen. Namelijk INSTAND MOLD

main.php


Heb MILLIPUT gebruikt om het stuk na te maken. Het is nog aan het drogen nu. Ik laat wel weten of het lukt hiermee.