Hoofdsponsor

1/72 Bf109 van dochter

Status
Niet open voor verdere reacties.

BUZZY10719

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
2.330
Hey,

Dit is een topic over de bouw van een BF109 van mijn dochter (8 jaar) op vraag van haar.
(ze doet zo graag de papa na :laugh::laugh:)
main.php

main.php

main.php

main.php

main.php

main.php

main.php

main.php

main.php

Er komt nog wel een vervolg maar ze heeft nog niet de intentie om te bouwen zoals ons (soms ook een poosje niet).
Dus indien er iemand is die het vervolg wil zien, EVEN geduld.:laugh::laugh:
 
Dat is al een mooi begin.
Nog even en ze kan met papa zijn verfjes spelen.
 
Papa Buzzy,mag hier terecht fier zijn op z'n dochterje :) knappe werkjes ;)
 
@camaro69: met verfjes spelen doet ze graag genoeg, ze moet enkel nog leren doseren (zie propeller). Komt wel goed denk ik.
@PeiperJ: fier ben ik zeker. het kleven gaat al goed al moet ik er haar soms wat op wijzen dt ze niet teveel lijm moet gebruiken maar het begint aardig te lukken vind ik en toch als je de resultaten ziet en die heeft ze voor 90% zelf gedaan enkel heel af en toe een helpende hand van mij.
 
Mooi werk hoor, dat wordt een probleem voor binnenkort...
Papa zal mogen plaats maken voor de dochter aan tafel :D
En papa zal op tijd en stond mogen vragen aan dochterlief waar de lijm staat, en de verf, en de verdunner,...en die 251 die je pas gekocht hebt... :D:D
 
en dan komt het papa moet ik dat doen mijn vingers zijn kleiner en ik beef zo niet en dan staat papa dan .
gr soetkin
 
Hey mannen, bedankt voor de complimentjes.
Dit zal haar deugt doen als ik ze haar straks na school laat lezen.
Voorlopig ben ik nog meester op tafel :laugh: maar zijn wel bezig een werk en hobbyruimte aan het maken (vandaar dat ik de zaterdag niet mee kon). Daar gaan we plaats genoeg hebben.
@soetkin: voorlopig gaat het nog en heb ik nog geen bibber maar wie weet e.:laugh:
 
Laatst bewerkt:
Aami, dat ziet goed uit voor iemand van 8 jaar. Ik kan me mijn eigen vliegerkes nog herinneren toen ik klein was en die zagen er toch anders uit zenne. Al waren die meer bedoeld om mee te spelen dan wat anders :laugh:
 
Ziet er zeker al goed uit, ga zo door.
 
Ze heeft momenteel ni veel zin.
Denkt er steeds aan als ze moet gaan slapen (toevallig):laugh:
Komt wel goed hoor maar kind van 8 heeft nog veel andere interesses e.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan