Hoofdsponsor

1/48 B17F Memphis Belle [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter yves
  • Startdatum Startdatum
Nog even een update van de werken...
attachment.php
[/IMG]

attachment.php
[/IMG]

attachment.php
[/IMG]

Grtz Yves,

Ziet er keurig uit. Je hebt mogelijk een penseel dat de eindjes van zijn haren verliest, je ziet er een paar terug in het bruin van de sticks.

Eigenlijk is dat van mijn mesje ,moest de oorspronkelijke console voor een stuk verwijderen en aangezien die twee bruine stukken er aan vast zaten had ik niet veel plaats om te snijden metgevolg een paar keer uirgeschoven :(...
Wou het daarna wat bijschuren maar was enorm smal..
Grtz yves,,

Ziezo...de cockpit zit erin!!
attachment.jpg

attachment.jpg

Extra tafeltje vooraan heb ik zelf ontworpen alsmede de stoel..toch een klein beetje fier..
Wel had ik graag nog wa suggestie voor het tafeltje te voorzien van details...???

attachment.jpg

Tot binnenkort..raad en meningen zijn welkom!!!
Grtz yves,

Hey Yves, ik neem aan dat je de film al hebt gezien ?
Eventueel nog eens herbekijken en zien wat de bemanning aan het tafeltje doet...
Mogelijk een landkaart openleggen, munitie klaar zetten...

Mark

Heb hem al gezien de film,maar idd goede tip om hem te herbekijken en specifiek naar de fragmenten wanneer da tafeltje in beeld komt!!
Bedankt Mark,

Grtz yves,

Zal da eens bezien Steven plakt al wel.vast misschien die steun een paar millimeters hoger maken... Bedankt voor de link en reactie ..Johan ook jij bedankt!

Grtz yves

Allereerst mijn excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's,had jullie graag een beter beeld gegeven van de schutterstanden aan de zijkant maar had het resultaat van de foto's maar bekeken na ik de twee helften tegen elkaar geplakt had...iets wat mij voordien nooit is overkomen!! :-(
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz yves,

Zover zit ik ik dan,..
Vleugels ertegen en met penseel en verf aan de slag!!!!
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Bovenzijde misschien nog een laatste laagje verf,alsook de staartflap en de flaps op de vleugels moeten nog een andere lichtere kleur krijgen!
Ben wel tegen een probleempje gebotst;propellers fitten niet op het vliegtuig dus Mc Gyver opbellen vrees ik,voorheen wel gedryfit ;-((
Hou jullie op de hoogte beste volgers...

Grtz yves,

Mooie vorderingen weer Yves.
Wat betreft die propellers, er is toch geen verschil op binnen of buiten schroef ?
Anders nog eens goed bekijken voor je drastische maatregelen neemt...
Succes verder.

Mark

Nice work, alleen vind ik de kleur van de verf aan de bovenkant iets te groen. Had er een tikkeltje bruin aan toegevoegd.

Voor de rest niets op aan te merken.

JM

Mooie vorderingen weer Yves.
Wat betreft die propellers, er is toch geen verschil op binnen of buiten schroef ?
Anders nog eens goed bekijken voor je drastische maatregelen neemt...
Succes verder.

Mark
Zal ik eens checken,hoop dat het probleem zo opgelost is!
Grtz yves

Nice work, alleen vind ik de kleur van de verf aan de bovenkant iets te groen. Had er een tikkeltje bruin aan toegevoegd.

Voor de rest niets op aan te merken.

JM
Hoi jeanke,
Heb olive drab genomen, zou kunnen dat het de schijn is ,foto is aan het raam getrokken,ben toch nog aan het overwegen om nog een laagje te zetten en er dan misschien een bruinere tint azn toe te voegen !?
Grtz yves,

Heb je werk nu pas ontdekt. Ziet er super uit.
Het geduldwerkje met al die rivetten werpt zeker zijn vruchten af.
Ben geen vliegtuigkenner, maar de cockpit ziet er zeer mooi uit.
Hou dat geduld aan en je maakt een beauty van een Memphis Belle.

Grtz, Joost

Terug
Bovenaan